Strona 1 z 2

rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 8:42
autor: cubawsh@o2.pl
chce zglebowac polowke , ale w miescie jest strasznie duzo garbow wysokosci ok 15cm wysokosc, polowka ma oryginalne zawieszenie , jak uwazacie jakie zawieszenie wybrac i ile kosztuje takie zglebowanie ?

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 8:54
autor: Goozik
gwintowane najlepiej ustawiasz przeswit jak ci pasuje
cena w zaleznosci od jakosci,uzywke juz za ok 600 zł nowe od 1000 w gore do ponad 3000 nawet za markowe z reg twardosci dodotkowo

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 11:09
autor: dumle
ja mam fabryczna glebe (aktualnie amorki gazowe sachs) i musze przyznac, ze jezdzac dopiero od 3 miesiecy, jestem juz prawie pewny ze wolalbym miec normalne zawieszenie! polska to niestety nie tory wyscigowe :? mi nawet na krajowej 8 wszystko podskakuje od tych nierownosci, takze radze sie wszystkim zastanowic dwa razy czy warto :) ja tam wolalbym wygode

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 11:13
autor: 2mek
cubawsh@o2.pl
masz klim w aucie?

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 12:02
autor: madmax
Spokojnie mogę Ci polecić kit -40/-40. Musisz się liczyć z tym, że komfortu ubędzie ale te trzymanie w zakrętach... :D Sam mam taki kit od 2tyg, zrobiłem prawie 4tys km i zastanawiam się jak mogłem jeździć na bujającej się serii :P Nie wiem skąd jesteś ale LOL - 15cm garby?

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 12:36
autor: cubawsh@o2.pl
nie nie mam klimy w aucie a dlaczego??

-- Śro Sie 26, 2009 1:37 pm --

Wschowa tu mamy takie garb, przy szczycie 15 cm :)

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 13:14
autor: madmax
[quote=""cubawsh@o2.pl""]tu mamy takie garb, przy szczycie 15 cm :)[/quote]

łuuu to w takim razie albo glebować i uważać (wydaje mi się, że garb 15cm to mniejsze zło jak dziura w jezdni 15cm :D ) albo kupić jakiegoś łazika :grin:

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 14:09
autor: Palozz
Ja mam gwint KW z regulacją twardości... auto mam ustawione dosc rozsądnie ( bo zakres regulacji jest taki ze mógłbym go na ziemi polożyć). wiem ze jak podjezdzam na prakingu do kraweznika to nie tak ze dobije kolami i jest... bo w moim przypadku to dobiłbym zderzakiem:) Nie wyobrazam sobie jeżdzenia polówka na serii. Pozatym jak masz zglebione auto i oponki z profilem 45 to wiadomo ze trzeba uwazać. A jak są dziury to jedziesz wolno... i wszyscy za tobą też, widzą ze masz nisko auto i sie wku******.... I to jest fajne:D <hahaha>

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 15:26
autor: mario
ja polecam kita 60/40 wcześniej jeździłem na gwincie i rewelacji to nie było może dlatego, że to był GT Cupline :butcher:

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 15:34
autor: turzol
[quote=""mario6n""]ja polecam kita 60/40 wcześniej jeździłem na gwincie i rewelacji to nie było może dlatego, że to był GT Cupline :butcher:[/quote]

wszystko zalezy od producenta, na kiepskim gewinde nie pojezdzisz bo to nie zawias tylko jego nedzna namiastka
Dobry Kit Weitec, KW, H&R tez daje rade.

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 15:59
autor: 2mek
[quote=""cubawsh@o2.pl""]nie nie mam klimy w aucie a dlaczego??

[/quote]

kompresor klimy sterczy ponizej wachacza... jak auto dobije to komprsorowi mówimy dziękujem :P

Re: rozsadna gleba

: 26 sie 2009, 18:01
autor: Kubrick
Moje siedzi 30mm nizej od serii i nie narzekam - raz sie powiesilem progiem, ale dziura byla gigantyczna.
Po lesie tez na tym raz jechalem i nic sie nie dzialo.

Re: rozsadna gleba

: 27 sie 2009, 17:46
autor: gregorib
Ja mam -60/-35 i powiem, że trzeba uważać na koleiny i niektóre podjazdy bo można coś zgubić przypadkiem,ale jak trochę pojeździsz to się przyzwyczaisz. Jak to kolega powiedział "jak zglebowałeś auto to nauczysz się jeździć od nowa" i to jest prawda, ale ogólnie to muszę przyznać na glebie jeździ mi się o wiele lepiej niż na serii :D I jak Palozz napisał to ty ustalasz prędkość na nierównej drodze :yahoo:

Re: rozsadna gleba

: 02 wrz 2009, 0:54
autor: przemoRSL
to i ja się podłączę.
no ja też myślę nad gleba w moim classicu ale gadałem i myślałem po rozmowie z Artpolo i... chciałem gwint kupić z TA-TECHNIX ale... ponoć jest tak,że jak coś sie spier.... to trzeba cały komplet wymienic... a to juz strasznie drogo wyjdzie-warto to kupic?chciałbym uzyskac efekt w lato,ze cioram dokładką po asfalcie...(plany marzenia)albo po prostu żeby alu ładnie wyglądały 15 cali(brak szpary między kołem a nadkolem)...komfort tez biore pod uwagę. jak cos piszcie cowy na to i jakie propozycje-kwota to około 1300zł

Re: rozsadna gleba

: 02 wrz 2009, 8:28
autor: Borek
Ja pojeździłem 4 miechy na spręzynach KW 60/40 + B6(właściwie to 60/60 po obnizeniu z tyłu na talerzykach) i już sie z nimi rozstaje :blush2: . Fajnie jest nie powiem na równej drodze i równych zakretach można cisnąć z chorymi prędkościami, ale w Płocku i na trasach, które czasem jeżdze, drogi są bardzo kiepskie i prowadzenie wymaga dużego skupienia na drodze. Daltego na dniach montuje springi Eibach pro-kit 30/30. Wiem, że wygląd ucierpi i pewno w zakrętach już też tak nie pocisne, ale troche komfortu mi sie marzy :acute: . Takie obniżenie jak miałem polecam osobom które jeżdzą ogólnie mało i po swoim mieście, albo takim którzy lubią jak im wnętrzności podskakują.

Tak zupełnie przy okazji ;) KW są na sprzedaż (patrzcie do Giełdy)