[6n2] service OIL - jak skasować inspekcje serwisowe

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
grex
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 15 cze 2009, 0:01

[6n2] service OIL - jak skasować inspekcje serwisowe

Post autor: grex »

Pare dni temu pojawiła mi się w aucie na wyświetlaczu pod licznikiem kilometrów informacja "serwice OIL". Nazwa może sugerować że dotyczy to wymiany oleju ale jak auto zostało kupione to olej został wymieniomy a od tego czasu mineło 3 miesiące. Co ten komunikat może jeszcze oznaczać?
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Ten komunikat oznacza żebyś użył funkcji "szukaj" na forum.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Oznacza on dokładnie to co napisałeś. A pojawił się dlatego że po wymianie oleju nie skasowałeś terminu przeglądu.
Kasowanie przeglądów serwisowych:
Obrazek

A tak przy okazji to Olo ma rację :)
w
whr26
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 30 lip 2010, 17:38

Post autor: whr26 »

Witam. Niedawno wymieniłem zegary w moim VW Polo.
Od paru dni świci mi się serwice oil i po przewaleniu masy postów i wątków na różnych forach nie wiem jak usunąć to dziadostwo z wyświetlacza.

Działam tak:
1. Wyłączam zapłon, naciskam przycisk zerowabnia kilometrów i włączam zapłon. Po 10 sekundach zaświeca się napis OIL.
Następnie zwalniam przycisk i wyłączam zapłon. Nic sie nie dzieje. Nie mam zielonego pojęcia cZy dobrze działam ale wg. wszystkich stron i wątków to dobre działanie. Nie wiem czy bez kompa da się skasować te komunikaty:(.
Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Para linków

http://elektronikasamochodowa.com/content/view/98/76/

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic268790.html

Ja zastosowałem się do porad z drugiego linku i poszło - trzeba próbować.

Jednak jeśli masz dalej ten problem to, kabel i polski vag Ci pomoże, jeśli sam nie masz, może poproś kogoś z forum - zawsze się można dogadać.

Zapomniałem dodać, że procedura ta działa na około 1500 km - nie wiem czy to ja tak mam czy też tak to ma być - koniec końców skasowałem to polskim vag - iem.
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

[quote=""madxmad""]skasowałem to polskim vag - iem.[/quote]

a jak skasowałeś to polskim-vagiem? ja nie umiem się połączyć z licznikiem w moim polo?
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

ja zwykłym kabelkiem obd2 kkl też do nowszych aut się nie podepnę, może tu trzeba mieć kabel z can
civic r18a2/407 1,6 HDi
w
whr26
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 30 lip 2010, 17:38

Post autor: whr26 »

Niestety kombinuje i nic.
Zgadza się ze po upływie 10 sekund pojawia się napis OIL ale gdy zwolnię przycisk i wyłączę zapłon nadal świeci się inspect serwice:/ Hmm może w moim aucie nie można usunąć inspekcji poprzez kombinację guzików, i konieczne jest podłaczenie pod kompa.
Powiem dla przykładu, że miesiąc wcześniej zanim spaliły mi się zegary wymieniałęm olej i filtry i mechanik usunął komunikat właśnie kombinacją guzików. Będe próbował dalej.
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

adas110780

Ja mam kabel za 50 zl z allegro. http://allegro.pl/item1176011851_interf ... da_gw.html

Uruchamiam polskiego vaga i 2.5 oraz 4.9 z tym że trzeba sprawdzić na jakim porcie com jest nasz kabel i taki ustawić port w programie. Na początku mi też nie chciało mi zadziałać, ale kilka prób i działa. :yahoo:

System to win 7, a program najlepiej uruchomić (tak działa u mnie) z prawami administratora.

Jak coś to pisz będę się starał pomóc.
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
w
whr26
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 30 lip 2010, 17:38

Post autor: whr26 »

Dziekuje za pomysl z kabelkiem vag. Mam pytanko do znawcow tematu, chcialbym kupic taki kabel na aukcji ale niestety nie wiem jaki wybrac bo roznorodnosc jest dosc spora. Chodziloby mi o jakis solidny sprzet do optymalnej diagnostyki modeli vw polo. Szukam czegos w przedziale 150-200zł. Bede wdzieczny za pomoc czym sie kierowac kupujac taki kabel z oprogramowaniem.
s
sariels
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:35

Post autor: sariels »

Ja skasowałem to w Polo 6N 1998 w sposób:
Na wlączonym silniku wcisnąłem przycisk od kasowania kilometrow i trzymajac go wyłączyłem zapłon.
Pózniej go włączyłem i poczekałem pare sekund. I po sprawie. Każdy napis service znika. :-p
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”