Witam.
Posiadam polo 86c2f z 91r orginalnie 1.0 AAU. Niestety silnik padł, pękła głowica. Miałem już przygotowany 1.6 ABU. Z małym przebiegiem z golfa cabrio, zrobiona generalka plus nowy osprzęt wszelkie uszczelnienia, paski i pompy. Silnik już zamontowany w aucie i tu wiele pytań dotyczących okablowania. Założyłem wtrysk z 1.8 ABS wraz z komputerem.
Jakiej wiązki najlepiej użyć? Mam gdzieś w gratach taka z 86c2f już na nową wtyczkę (94 rok)?
Czy nie będzie problemu jeśli usunę impulsator że skrzyni i zostawię ori zegary na linkę?
Czy może lepiej kupić wiązkę od tego 1.8 co kupiłem wtrysk i ja połączyć z wiązka auta?
Silnik krokowy był na 4 piny nowy już na 6.
Wiem że wiele osób to ogarniało, i że jest temat o swapach ale już tak długi że aż nie konkretny. Chciałbym w miarę mało inwazyjnie ogarnąć ta elektrykę i wrzucić kompletny manual łącznie z dorobieniem łapy silnika na trzy śruby. Może jeszcze kiedyś ktoś będzie się w to bawił.
Pozdrawiam