Witam mam problem z 1.4 tdi 80km oznaczenie bms. Oryginalny przebieg 70tkm przy każdym biegu około 2tys obrotow swiszcze turbo to normalne? Bo gadają że turbo pada ale nie wierzę że przy 70 tysiącach turbo pada.. dodam że auto stoi u mechanika teraz bo były błędy klimatronika (wymienił ten rezystor z radiatorem) błąd egr wymienił na nowy zawór egr. I czasami po dłuższej jeździe było czuć spaliny w środku i niby to od turbo było i uszczelnil z 2 stron turbo bo niby tak gdzieś było nieszczelne macie jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2019, 9:22 przez Owad34, łącznie zmieniany 1 raz.
Już ubieram beret z antenką (dla większego zasięgu) i zabieram babci magiczną kulę (ch@j że się wyjebie bez niej) łącze się z twoją turbiną i sprawdzam jej stan. Nie no turbo się wyjmuje i sprawdza luzy stan wirników (BMS ma chyba waste gate więc szczelność). Można zrobić loga czy ciśnienie doładowania trzyma zadane wartości oraz jak szybko się do tych wartości rozpędza.