Polo 6N1 1998r adaptacja licznika Full FIS z passata B5 Problem
: 17 wrz 2018, 21:24
Cześć wszystkim !
Mam VW Polo 6N 1998r w 1.6 16v przekładany silnik do budy po 1.4 16v
Kupiłem białego kruka mianowicie licznik FULL FIS bez CAN-BUS a na forum był dawniej temat ale umarł śmiercią naturalną tyle że był do licznika Golfa 4 akurat ale to nie wpływa bo passat i golf to to samo
Licznik działa ale mam kilka defektów mnie trapi :
- Licznik myli sygnały Zaciągniętego ręcznego z brakiem płynu hamulcowego ktoś pisał żeby je rozdzielić tylko jak ?
- Lampka wzbudzenia alternatora na zimnym silniku pali się póki nie przekroczę 1500rpm na ciepłym gaśnie od razu ktoś pisał o jakimś oporniku
- Prędkościomierz zaniża o 10km/h a obroty zaniżają o 300rpm
- Miga kontolka imo ale myślę nad jej wylutowaniem
Chciałbym też dołożyć czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
Mam VW Polo 6N 1998r w 1.6 16v przekładany silnik do budy po 1.4 16v

Kupiłem białego kruka mianowicie licznik FULL FIS bez CAN-BUS a na forum był dawniej temat ale umarł śmiercią naturalną tyle że był do licznika Golfa 4 akurat ale to nie wpływa bo passat i golf to to samo

Licznik działa ale mam kilka defektów mnie trapi :
- Licznik myli sygnały Zaciągniętego ręcznego z brakiem płynu hamulcowego ktoś pisał żeby je rozdzielić tylko jak ?
- Lampka wzbudzenia alternatora na zimnym silniku pali się póki nie przekroczę 1500rpm na ciepłym gaśnie od razu ktoś pisał o jakimś oporniku
- Prędkościomierz zaniża o 10km/h a obroty zaniżają o 300rpm
- Miga kontolka imo ale myślę nad jej wylutowaniem
Chciałbym też dołożyć czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
