Kamil Polo [86c] gt 1.3NZ Wozidło
: 02 sie 2017, 19:31
Witam. Mam na imię kamil i jestem z częstochowy. Kilka dni temu stałem się właścicielem 86c. Z racji takiej że było to kiedyś moje pierwsze autko w wersji po liftowej (jakies 10 lat temu) i w wersji gt pomyślałem ze fajnie by było odświeżyć sobie stare czasy ale tym razem jakimś przed liftem
Znalazłem za śmieszne pieniążki i chociaż nie jest to ideal bardzo mi przypadł do gustu.
Silnik 1.3 55KM najprawdopodobniej NZ
Skrzynia 4b
Rocznik 1988
Kolor : "blada" czerwien
-> pierwsza kolejnosc to odświeżenie silniczka.
(wymiana wszelkich plynow, zniszczonych rureczek, przewodzikow, filtrow i wszystkiego co
bedzie wymagalo wymiany), naprawa uklady wydechowego bo ma przedmuchy i poprawa
komfortu pracy silnika bo nierowno pracuje.
W konkretnych planach:
• naprawa blacharki i podlogi gdzie bedzie taki mus
• obnizenie o 40mm i utwardzenie
• nowy układ wydechowy
• odświeżenie calego lakieru ,a jesli okaze sie to kosztowne w cenie nowego lakieru to poleci kolor
ciemna wiśnia
• nowe felgi 13 z rantem (szukam takich jak mialem w mojej pierwszej polo z przed lat
)
• no i silnik, musze doczytac na ten temat ale w planach mam chec zamontowac kompresor,
jednak nie wiem jakie to da efekty przy tym modelu silnika i czy wogole warto... Wolalbym to niz
swapa mimo ze swap wyszelby mnie taniej. Jesli sie okaze ze przy tym silniku to bez sensu
zakladac kompresor wtedy poleci swap.
• no i oczywiscie caly uklad hamulcowy poleci na wieksze tarcze oraz tyl w tarcze.
• kilka wizualnych peirdolek jak ciemne swiatla przod i tyl, lekko przyciemnone szybki
• odswiezenie calej tapicerki (pranie materialow) oraz plastikow. Mam znajomego co robil takie
zabiegi u siebie w crx technika opalania i wyszlo naprawde pieknie
Liczę na to że znajde tutaj
towarzyszy do pogadania na temat tegoż dla mnie legendarnego modelu jak i moze sam się do
czegoś przydam
Pozdrawiam.





Silnik 1.3 55KM najprawdopodobniej NZ
Skrzynia 4b
Rocznik 1988
Kolor : "blada" czerwien

-> pierwsza kolejnosc to odświeżenie silniczka.
(wymiana wszelkich plynow, zniszczonych rureczek, przewodzikow, filtrow i wszystkiego co
bedzie wymagalo wymiany), naprawa uklady wydechowego bo ma przedmuchy i poprawa
komfortu pracy silnika bo nierowno pracuje.
W konkretnych planach:
• naprawa blacharki i podlogi gdzie bedzie taki mus
• obnizenie o 40mm i utwardzenie
• nowy układ wydechowy
• odświeżenie calego lakieru ,a jesli okaze sie to kosztowne w cenie nowego lakieru to poleci kolor
ciemna wiśnia

• nowe felgi 13 z rantem (szukam takich jak mialem w mojej pierwszej polo z przed lat

• no i silnik, musze doczytac na ten temat ale w planach mam chec zamontowac kompresor,
jednak nie wiem jakie to da efekty przy tym modelu silnika i czy wogole warto... Wolalbym to niz
swapa mimo ze swap wyszelby mnie taniej. Jesli sie okaze ze przy tym silniku to bez sensu
zakladac kompresor wtedy poleci swap.
• no i oczywiscie caly uklad hamulcowy poleci na wieksze tarcze oraz tyl w tarcze.
• kilka wizualnych peirdolek jak ciemne swiatla przod i tyl, lekko przyciemnone szybki
• odswiezenie calej tapicerki (pranie materialow) oraz plastikow. Mam znajomego co robil takie
zabiegi u siebie w crx technika opalania i wyszlo naprawde pieknie

Liczę na to że znajde tutaj
towarzyszy do pogadania na temat tegoż dla mnie legendarnego modelu jak i moze sam się do
czegoś przydam




