Zasilanie H4? - temat do zamknięcia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rumcajsas

Zasilanie H4? - temat do zamknięcia

Post autor: Rumcajsas »

Wczoraj sprawdziłem i przeżyłem lekkiego szoka, gdyż okazało się że (inaczej niż w moim poprzednim autku) w obecnie posiadanym polo kombi jest tak, że po włączeniu długich nie jest podawane napięcie na krótkie!! >:(
Sprawdziłem swoje rozpiski ale poległem przy malunkach przełącznika świateł w kierownicy, jednak miernik nie może kłamać - po włączeniu długich zanika zasilanie krótkich. Czy to jest norma w polówkach?

Chodzi mi o to, że mam w zasadzie wszystkie elementy do przeróbki zasilania świateł przez przekaźniki (bezpośrednio z akusia), ale obecne rozwiązanie jest dla mnie trochę nielogiczne i najchętniej przerobił bym całość tak by włączenie długich nie wyłączało krótkich - jednak boję się o wytrzymałość termiczną plastików lampy i odbłyśników..
Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 16:42 przez Rumcajsas, łącznie zmieniany 1 raz.
j
jihaad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 236
Rejestracja: 05 paź 2014, 19:08

Post autor: jihaad »

Nie wiem co miałeś w poprzednim autku, ale teraz jest jak najbardziej poprawnie. Po załączeniu świateł drogowych, światło mijania jest wyłączane. Tak jest w przypadku żarówek H4. Nie dotyczy to sytuacji kiedy "mrugasz" krótkotrwale światłami drogowymi.
Polo 6N 1,4 16V AFH OEM
Obrazek

Jeśli zgadzam się na niedotrzymywanie umów, zgadzam się na chaos w życiu. Nikt nie lubi chaosu.
R
Rumcajsas

Post autor: Rumcajsas »

Wiem że miernik nie kłamie bo nie umie, a i jak pisałem wcześniej - schematy również to potwierdzają, tak więc po Twoim potwierdzeniu temat do zamknięcia ;)
W ostatecznym rozrachunku jest to w sumie nawet wygodniejsze z perspektywy przekaźników, gdyż wystarczy jeden przewód masowy i dwa zasilające :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”