Strona 1 z 1
Vw polo 1.4 60KM biały dym
: 07 lut 2017, 22:38
autor: adam328
Witam
Zakupiłem polo 6n1 z 1996. Autko z przebiegiem 166.000. Sprzedawca poinformował mnie o zmianie pompy oleju oraz o tym że autko przyjechali z 50km na nie domagajacej pompie. Problem polega na tym że autko kopciuszek mi na biało... nawet na rozgrzanym silniku cały czas tak jest..zapach przypom8na benzynę....proszę o pomoc oczywiście może ktoś miał podobny problem...
Odp: Vw polo 1.4 60KM biały dym
: 08 lut 2017, 0:27
autor: Grzela300
Płynu chłodniczego nie ubywa ze zbiorniczka? Wszystko wskazuje na to że poszła UPG. Auto osiąga normalną temperaturę? Nie rozumiem jak można jechać na tak zwanej "niedomagającej" pompie oleju dystans prawie 50km, poprzedniemu właścicielowi musiała się w takim razie zapalić wielokrotnie kontrolka braku ciśnienia oleju, co oznacza silnik do remontu.
Odp: Vw polo 1.4 60KM biały dym
: 08 lut 2017, 10:44
autor: henryk 10
Witam. Tak jak pisze przedmówca gość uwalił silnik.Objaw białego dymu oznacza uszkodzoną uszczelkę pod głowicą .Sprawdzić można przez pomiar ciśnienia sprężania.Jaki zapach ma ten biały dym.Jesli gość jechał przy takiej felernej pompie to nastąpił spadek ciśnienia smarowania .Dziwię się że nie zatarł silnika.Przy takich objawach dostają popalić panewki i przy braku smarowania gładzi cylindrów mogą się pozapiekać pierścienie tłokowe.Oby to tylko były tylko moje przypuszczenia.Także na dzień dobry obydwa pomiary sprężania i ciśnienia oleju.
Odp: Vw polo 1.4 60KM biały dym
: 09 lut 2017, 23:59
autor: adam328
Jeśli chodzi o pomiary ciśnienia w cylindrach to wiem co i jak a jak mogę sprawdzić ciśnienie oleju? Cieszył bym się na odpowiedź

Odp: Vw polo 1.4 60KM biały dym
: 10 lut 2017, 0:20
autor: modrzyk
Wkręcając manometr w miejsce czujnika oleju.... Ale biały dym to spalanie wody (cieczy chłodzącej) nie ubywa płynu chłodniczego?