Strona 1 z 1

Polo 1.9D AEF 47KW Problem z pompą wtryskową Lucasa. Nie podaje ON na wtryski.

: 17 sty 2017, 18:40
autor: burtek
Witam serdecznie,
tak jak w temacie czy wymieniał ktoś z Was w Polo 1.9 D AEF 47KW pompę wtryskową Lucasa na pompę Boscha? Jeśli tak to prosiłbym o instrukcje oraz na co zwrócić uwagę?

Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam Bartek

Odp: Polo 1.9D AEF 47KW Zamiana pompy wtryskowej Lucasa na pompę Boscha

: 18 sty 2017, 13:24
autor: bialy0666
nie wymieniałem , starsze modele AFE mają tzw sanie na linkę nowsze przez podciśnienie proponuje ;pilnować ustawienia rozrządu, zalać filtr paliwa przed odpaleniem po wymianie pomp,prawdopodobnie trzeba będzie podpiąć kompa( czytałem kilka takich tematów o zamianie pomp) z racji iż nawet zamiana Lukas na Lukas z zaworami , czujnikiem,itd nie odpalały

Odp: Polo 1.9D AEF 47KW Zamiana pompy wtryskowej Lucasa na pompę Boscha

: 18 sty 2017, 16:49
autor: burtek
No właśnie ja już w swoim Polo mam włożoną 3 pompę Lucasa. I znowu polo nie chce palić. Pompa nie podaje wgl. ropy rurkami na wtryskiwacze. Tylko zasysa paliwo i nadmiarem wraca do filtra paliwa. Już nie wiem co może być, przyczyną. Jeden z mechaników sugeruje, że może immobilizer nie puszcza sygnału na elektrozawór? Czy to możliwe w ogóle w tym modelu?

Odp: Polo 1.9D AEF 47KW Zamiana pompy wtryskowej Lucasa na pompę Boscha

: 19 sty 2017, 8:57
autor: rolf
T
burtek pisze: No właśnie ja już w swoim Polo mam włożoną 3 pompę Lucasa. I znowu polo nie chce palić. Pompa nie podaje wgl. ropy rurkami na wtryskiwacze. Tylko zasysa paliwo i nadmiarem wraca do filtra paliwa. Już nie wiem co może być, przyczyną. Jeden z mechaników sugeruje, że może immobilizer nie puszcza sygnału na elektrozawór? Czy to możliwe w ogóle w tym modelu?
Tak immo odcina zawór na pompie

Odp: Polo 1.9D AEF 47KW Zamiana pompy wtryskowej Lucasa na pompę Boscha

: 19 sty 2017, 11:25
autor: burtek
A w jaki sposób to obejść? Bo najwidoczniej mam jakiś błąd w immo i cały czas zawór odcinający, odcina mi paliwo i nie podaje na wtryskiwacze. Jak przekręcę kluczyk i słychać takie "kliknięcie" to paliwo podaje. A jak nie słychać to nie podaje. I dzieje się tak na wszystkich 3 pompach - więc niesprawność zaworu odcinającego wykluczam. Wygląda to tak jakby immo raz łapało kluczyk a raz nie. Czy np. całkowite wywalenie immo coś tu pomoże? Czy po prostu na tej głównej kostce od pompy, złapać gdzie jest plus po przekręceniu kluczyka i podłączyć bezpośrednio do zaworu odcinającego, a minus od zaworu dać na masę?