Strona 1 z 1
1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 21:51
autor: Hubert93
Witam, zostałęm szczesliwym posiadaczem VW Polo 1.9 SDI, i mam taki problem iż gdy jade atkiem na 5 biegu i mam troszke mniej niz 2tys obrotów to autko przerywa nie ciagle ale tak co jakis czas jaka moze byc przyczyna ?
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 22:28
autor: bmks1234
A tylko na 5 biegu czy ogólnie po niżej 2tys.
Może filtr paliwa do wymiany albo powietrze w przewodach paliwowych.
Czy to przerywanie to dławienie czy szarpanie. Czy na zimnym lub na cieplym jest to samo. Musisz dać więcej szczegółowych informacji.
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 22:36
autor: Hubert93
Wydaje mi sie że bardziej szarpnięcie, na ciepłym i na zimnym , temp. akurat jest bez roznicy. i na każdym biegu oprocz 1
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 22:45
autor: bmks1234
Możesz odłączyć kostkę od impulsatora na skrzyni i zobacz jak będzie jeździł.
Jeszcze może być egr przytkany lub nie działające jego sterowanie.
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 22:48
autor: Hubert93
najpierw może sprawdze filtr Paliwa, a pozniej bede sie martwil dalej

Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 16 gru 2016, 22:51
autor: bmks1234
Zobacz przy okazji czy nie masz pęcherzyków powietrza miedzy filtrem a pompą.
Daj znac jak coś.
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 17 gru 2016, 17:43
autor: Hubert93
Filtr zmieniony, pęcherzykow nie ma w przewodach....
Wiec ?
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 17 gru 2016, 18:50
autor: rolf
Kąt wtrysku do sprawdzenia.
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 17 gru 2016, 19:19
autor: Hubert93
amacie moze foto gdzie znajduje sie EGR ? pierwszy raz mam doczynienia z Diesel także prosze o pomoc...
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 17 gru 2016, 21:59
autor: bialy0666
ile masz na liczniku w km? podepnij pod kompa im więcej informacji tym lepiej ,
Odp: 1.9 SDI Problem z silnikiem
: 18 gru 2016, 1:15
autor: bmks1234
Wpisz w wujaszku google.pl EGR 1.9 SDi wejdź w grafikę i masz tam milion obrazków jak wygląda egr i nawet gdzie on się znajduje

Nie piszę tego aby Cię obrazić ale żeby zaoszczędzić czasu osobą które miały by wrzucać kolejne zdjęcia egra
Spróbuj odłączyć ten impulsator/czujnik prędkosci(zdjęcia google grafika również) co jest na skrzyni
Daje on sygnał prędkości do ecu i licznika.
Jak ustąpi szarpanie to masz winowajców aż dwóch:
- Nastawnik pompy
- Przycinający się pierścień w pompie.
Ale to jest najczarniejszy scenariusz

podłącz pod kompa, zobacz błędy o ile są, i wtedy będziemy dalej mogli diagnozować

tak to wróżenie
z fusów i stawianie tarota.