1,9 SDI problemik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

1,9 SDI problemik

Post autor: cage009 »

Witam! Mam problem z moim Polo.

1. Odpala za 3-5 razem - gdy jest ciepły to odrazu.
2. Często gdy na samym sprzęgle go trzymam - same rosną obroty do 2tyś - tak jak bym go gazował a nogi na gazie wcale nie trzymam, po kilku chwilach same obroty spadają do normalnego tysiąca.

Wymieniłem:
aku
filtry
olej

Co może być przyczyną tego stanu?
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

hmmm też mam ten silniczek, ale powiem szczerze nie wiem co może być tego przyczyną. Może silnik zapowietrzyłeś przy wymianie filtru ? Mi jak się zapowietrzył przez jakieś 2 tygodnie szalał ale mu przeszło:)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
n
nemezis
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2008, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemezis »

Mozna wiedzieć jaki jest przebieg tej polóweczki ?
p
piotreku6n
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:53

Post autor: piotreku6n »

kolega sprawdzi świece żarowe
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

palenie to świece żarowe
jak sprawdzić było na forum sto razy

co do falowania obrotów - jaki silnik? chodzi o oznaczenie kodowe (AEF, AGD,...)?
l
lewicki01
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:38

Post autor: lewicki01 »

a może to będzie silniczek krokowy co do tych falujących obrotów, też miałem taki silnik i czasem obroty rosły w ten sposób jak np.: stałem na światłach. polo z 96'r AEF
było polo BYŁ peugeot będzie polo!!!
sentyment pozostał....
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

Jak takie cuda cię dzieją w AEFie (czyli 1,9d a nie SDI) to podstawa to filtr paliwa - zmienić na dobry, markowy MAAN czy coś wtym stylu. Po drugie trzeba by zobaczyć czy nie ma powietrza w paliwie ciągnętym z filtra - popatrzeć dokładnie czy w wężykach nie ma bąbelków!
Pompy w naszych dieselkach z tego co wiem to nie da się odpowietrzyć samodzielnie, trzeba do pompiarza co umie się bawić pompą lucasa.
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

1. filtry wymienione
2. świece OK

Byłem dziś na diagnostyce, okazało się że to nieszczelny dopływ paliwa i się zapowietrza :-)

Pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

w pierwszym poście diagnozę postawiłem dobrą:)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

panowie mam ten sam problem ale z tdi i z paliwem i przewodami paliwowymi dobrze ale wyraznie nie odpalaja sie swiece zarowe . komputer je włacza ale same świece (świece sprawne) nie odpalają. niewiem jakie przewody i z którego bezpiecznika idzie zasilanie. mógł by mnie ktoś pokierować jak sprawdzić przewód od zasilania do samej świecy zarowej ?
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

z tego co mi się wydaje to świece dostają prąd z przekaźnika.

Czyli komputer (w twoim wypadku :P) -> przekaźnik->świece

Co do świec to postąpiłbym niefachowo ale podlaczylbym prad do świec na któtko na tą chwile potem odlaczyl szybko i probowal zapalić to po 1 -> jeśli zapali to wtedy bedizesz pewnien na 100% że to wina kabli/przekaxników/bezpieczników a nie czegos innego
Czerwone jest szybsze ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”