Strona 1 z 1

LISTA WPŁAT NA UTRZYMANIE FORUM - 20.08.2016

: 20 sie 2016, 0:10
autor: KoStEk
Witajcie :hello:

Bardzo miło zaskoczył nas odzew i zainteresowanie z Waszej strony. Serdecznie Wam dziękujemy za zainteresowanie, za wsparcie, za chęć ratowania tej skarbnicy wiedzy.
Przede wszystkim dziękujemy Wam za dobre serce i wpłaty jakie dokonaliście. Uzbierała się całkiem ładna suma, która stanowi w tym momencie zaplecze finansowe Klubu.

Z tego miejsca mogę Wam obiecać, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby forum przetrwało i funkcjonowało nadal.
O każdej wydanej złotówce będziecie informowani.

Mamy nadzieję, że nadal możemy liczy na jakąkolwiek pomoc z Waszej strony, bo to Wy budujecie ten Klub i tą społeczność.

Jeszcze raz bardzo Wam dziękujemy.

Dzisiaj, hmm bo to już sobota, złożę i wrzucę mały zestawik od siebie, który będzie do wylicytowania. Podobny był na Ogólnopolskim.
kasa jaką za to zbierzemy, również zostanie przekazana na utrzymanie forum.

Poniżej lista osób i wpłat jakie zostały zaksięgowane na koncie:

- Mark 20zł
- KrzychuVW 20zł
- ROMUSS 20zł
- Konrado85 i Dziubasek 10zł
- Swirkofsky - 147zł
- Gepard 30zł
- skfarek 100zł
- MMICHAS 15zł
- Rycho 20zł
- Sidewinder3 20zł
- ryswie44 5zł
- rxaq 5zł
- Modrzyk 10zł
- krzychu20 5zł
- adam2308 100zł
- Kamaz + Kamazowa 10zł
- el nińo 50zł
- Maxiswój 5zł
- nikon50 30zł
- Jaco 20zł
- Maffu 10zł
- Adek1983 30zł

Wielkie brawa dla Was i mega podziękowania :)

Re: LISTA WPŁAT NA UTRZYMANIE FORUM - 20.08.2016

: 09 wrz 2016, 20:36
autor: gwozdz
Aktualizacja

- Mark 20zł
- KrzychuVW 20zł
- ROMUSS 20zł
- Konrado85 i Dziubasek 10zł
- Swirkofsky - 147zł
- Gepard 30zł
- skfarek 100zł
- MMICHAS 15zł
- Rycho 20zł
- Sidewinder3 20zł
- ryswie44 5zł
- rxaq 5zł
- Modrzyk 10zł
- krzychu20 5zł
- adam2308 100zł
- Kamaz + Kamazowa 10zł
- el nińo 50zł
- Maxiswój 5zł
- nikon50 30zł
- Jaco 20zł
- Maffu 10zł
- Adek1983 30zł

- Robson_94 25zł
- BARMAN 20zł
- arkadio 20zł
- PITERPRW 50 zł
- bcomp 30zł
-

Odp: LISTA WPŁAT NA UTRZYMANIE FORUM - 20.08.2016

: 19 paź 2016, 10:42
autor: KoStEk
Witam,

Jak już zauważyliście, forum zostało przeniesione.

Koszty przeniesienia wraz z utrzymaniem forum do końca roku wyniosły 263 zł.

Roczny koszt utrzymania forum będzie wynosił około 400zł. Dokładnie będziemy jeszcze ustalać.
Zostaniecie o tym poinformowani.

Dziękujemy za wsparcie finansowe, za cierpliwość i wyrozumiałość.