[6n2] Swap silnika a immobilizer i kilka innych pytań.
: 14 maja 2016, 11:07
Witam.
Na początku chciałbym powiedzieć,że w kwestii mechaniki jestem praktycznie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.
Pytanko nr 1: Jeśli zmieniam silnik razem z kompem(swap z audi a3 1.8t do polo 1.9sdi), to czy samo zamienienie fasolki z immobi do starego kluczyka załatwi sprawę z immobi, czy będę musiał zmieniac stacyjkę na ta z audi lub bd musiał zczytać pin vag commanderem i dopisać do kompa z silnika audi?
Pytanie nr 2: Czy skrzynia z audi a3 podejdzie w polo 6n2? Oczywiście kwestia modyfikacji łap itp jest jak najbardziej akceptowalna.
Pytanie nr 3: Jeśli skrzynia podejdzie, to tam jest wysprzęglik chyba hydrauliczny, a w polo jest linka, więc czy zmiana hydro na linkę będzie bardzo problematyczna?
Pytanie nr 4: Wiadomo,że diesel nie ma w baku pompki ale sama zaślepka z pokrywą( to co jest pod tylną kanapą0 jak sam wygląd baku jest chyba taki sam w benzyniaku, więc czy dołożenie pompki nie wystarczy? I czym doczyścić zbiornik z on, żeby zaworów mi nie popsuło. Ewentualnie jeśli konieczna jest wymiana baku, to czy konieczne jest też wymienienie przewodów paliwowych?
Pytanie nr 5: Czy to prawda,że hamulce w dieslu są mocniejsze niż w benzynie? Czy po swapie na większy silnik (1.8t 150hp) wystarczą, czy trzeba zamieniać i jak tak to na co?:)
Pytanie nr 5: Czy żłobienia płyty podłogowej pod tłumik są takie same w dieslu i paliwie? Czy dużo będzie trzeba rzeźbić z połączeniem kolektora wylotowego z audi a3 do tłumika środkowego z polo benzyniaka?
Pytanie nr 6: Czy downpie to poprostu pełny przelot, czyli pusta rura?
Pytanie nr 7: W sumie chyba bardzo istotne.
No więc czy ta wiązka elektryczna do silnika jest jakoś zintegrowana z takimi sprawami jak moduł komfortu, centralny zamek itp? Czy jeśli w polo swap będzie na wiązce z audi a 3 to będą mi działać szyby itp czy to jakoś trzeba łączyć, czy to działa niezależnie? Kiedyś szukając powodu niedziałającej szyby dla próby odłączyłem moduł komfortu to auto nie chciało odpalić, więc chyba są jakieś zalezności między tym modułem a startem silnika. Czy da się to jakoś pogodzić?
Z góry dziękuje za wyrozumiałość, ponieważ zdaję sobię sprawę,że pewnie dla większości z Was moje pytania wydają się być śmieszne.
Pozdrawiam.
Na początku chciałbym powiedzieć,że w kwestii mechaniki jestem praktycznie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.

Pytanko nr 1: Jeśli zmieniam silnik razem z kompem(swap z audi a3 1.8t do polo 1.9sdi), to czy samo zamienienie fasolki z immobi do starego kluczyka załatwi sprawę z immobi, czy będę musiał zmieniac stacyjkę na ta z audi lub bd musiał zczytać pin vag commanderem i dopisać do kompa z silnika audi?
Pytanie nr 2: Czy skrzynia z audi a3 podejdzie w polo 6n2? Oczywiście kwestia modyfikacji łap itp jest jak najbardziej akceptowalna.

Pytanie nr 3: Jeśli skrzynia podejdzie, to tam jest wysprzęglik chyba hydrauliczny, a w polo jest linka, więc czy zmiana hydro na linkę będzie bardzo problematyczna?
Pytanie nr 4: Wiadomo,że diesel nie ma w baku pompki ale sama zaślepka z pokrywą( to co jest pod tylną kanapą0 jak sam wygląd baku jest chyba taki sam w benzyniaku, więc czy dołożenie pompki nie wystarczy? I czym doczyścić zbiornik z on, żeby zaworów mi nie popsuło. Ewentualnie jeśli konieczna jest wymiana baku, to czy konieczne jest też wymienienie przewodów paliwowych?
Pytanie nr 5: Czy to prawda,że hamulce w dieslu są mocniejsze niż w benzynie? Czy po swapie na większy silnik (1.8t 150hp) wystarczą, czy trzeba zamieniać i jak tak to na co?:)
Pytanie nr 5: Czy żłobienia płyty podłogowej pod tłumik są takie same w dieslu i paliwie? Czy dużo będzie trzeba rzeźbić z połączeniem kolektora wylotowego z audi a3 do tłumika środkowego z polo benzyniaka?
Pytanie nr 6: Czy downpie to poprostu pełny przelot, czyli pusta rura?
Pytanie nr 7: W sumie chyba bardzo istotne.

Z góry dziękuje za wyrozumiałość, ponieważ zdaję sobię sprawę,że pewnie dla większości z Was moje pytania wydają się być śmieszne.

Pozdrawiam.
