[6N] - Gaśnie po nagrzaniu się.
: 12 maja 2016, 19:43
Witam serdecznie.
Na wstępie napiszę dane samochodu:
Marka i model: Volkswagen Polo 6N1
Pojemność: 1.3
Rok produkcji: 1994
Kod silnika: ADX
55KM / 40kW
Od pewnego czasu mam problem ze swoim autem a mianowicie auto gaśnie po przejechaniu 8 - 10 km wiadomo auto ma juz wtedy temperaturę roboczą 90 stopni i dzieje się to zazwyczaj jak stoję na czerwonym świetle tak z 30 - 40 sekund i nagle auto samo z siebie gaśnie objaw też czasami występuje podczas jazdy nie ważne jaki bieg i prędkość gdy to wystąpi jest brak reakcji na gaz auto muszę zatrzymać i wystarczy tylko cofnąć kluczyk i ponownie go odpalić i jedzie dalej i znów zgaśnie albo na światłach jak postoję dłuższy czas albo w trakcie jazdy ale wtedy jak wspomniałem prędzej wystarczy odpalić auto ponownie i jadę dalej. Chciałem aby objaw się pokazał grzejąc go na postoju ale grzałem go ostatnio 1,5h i nawet nie zgasł wystarczy że wyjechałem zrobiłem te 8 - 10 km i na światłach jak stałem to po dłuższym czasie zgasł. Auto zostało podpięte pod VCDS'a, Boscha KTS 550 i każdy z nich wykazał brak błędu, a więc wymieniłem w aucie już kilka rzeczy i objawy nadal występują, rozkładam ręce i może trafię na kogoś kto miał taki sam przypadek.
Lista co zostało wymienione przeze mnie w samochodzie i zrobione:
Cewka zapłonowa założyłem na początku Temica a na następny dzień Beru.
Czujnik halla oryginalny Boscha.
Palec.
Kopułka.
Przewody zapłonowe.
Świece zapłonowe.
Czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Przekaźnik głównych obwodów prądowych.
Przekaźnik pompy paliwa.
Został wyczyszczony mono wtrysk i zaadaptowany na nowo.
Wszystkie filtry wraz z olejem silnikowym są nowe.
Sprawdziłem wszystkie wtyczki na silniku nie ma w żadnej wilgoci ani śniedzi dodatkowo spryskane wszystkie w środku kontakt sprejem.
Na wstępie napiszę dane samochodu:
Marka i model: Volkswagen Polo 6N1
Pojemność: 1.3
Rok produkcji: 1994
Kod silnika: ADX
55KM / 40kW
Od pewnego czasu mam problem ze swoim autem a mianowicie auto gaśnie po przejechaniu 8 - 10 km wiadomo auto ma juz wtedy temperaturę roboczą 90 stopni i dzieje się to zazwyczaj jak stoję na czerwonym świetle tak z 30 - 40 sekund i nagle auto samo z siebie gaśnie objaw też czasami występuje podczas jazdy nie ważne jaki bieg i prędkość gdy to wystąpi jest brak reakcji na gaz auto muszę zatrzymać i wystarczy tylko cofnąć kluczyk i ponownie go odpalić i jedzie dalej i znów zgaśnie albo na światłach jak postoję dłuższy czas albo w trakcie jazdy ale wtedy jak wspomniałem prędzej wystarczy odpalić auto ponownie i jadę dalej. Chciałem aby objaw się pokazał grzejąc go na postoju ale grzałem go ostatnio 1,5h i nawet nie zgasł wystarczy że wyjechałem zrobiłem te 8 - 10 km i na światłach jak stałem to po dłuższym czasie zgasł. Auto zostało podpięte pod VCDS'a, Boscha KTS 550 i każdy z nich wykazał brak błędu, a więc wymieniłem w aucie już kilka rzeczy i objawy nadal występują, rozkładam ręce i może trafię na kogoś kto miał taki sam przypadek.
Lista co zostało wymienione przeze mnie w samochodzie i zrobione:
Cewka zapłonowa założyłem na początku Temica a na następny dzień Beru.
Czujnik halla oryginalny Boscha.
Palec.
Kopułka.
Przewody zapłonowe.
Świece zapłonowe.
Czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Przekaźnik głównych obwodów prądowych.
Przekaźnik pompy paliwa.
Został wyczyszczony mono wtrysk i zaadaptowany na nowo.
Wszystkie filtry wraz z olejem silnikowym są nowe.
Sprawdziłem wszystkie wtyczki na silniku nie ma w żadnej wilgoci ani śniedzi dodatkowo spryskane wszystkie w środku kontakt sprejem.