Siemanko
Dzisiaj próbowałem podpiąć tempomat w swojej polówce 1.4 TDI.
Najpierw podłączyłem zasilanie pod 12V ze stacyjki, wszycho działało, w VagComie sprawdzałem, tempomat zmieniał się z 0 na 1 po podłączeniu 12V.
Niestety po podłączeniu pinu do SETa i odpaleniu samochodu (i zasilanie i set nie zasilone jeszcze) okazało się że samochód zaczął walić błędami. Po pierwsze obroty podniosły się do ok 1100 i zaczęła mrygać kontrolka świec żarowych. Dodatkowo samochód nie reagował na pedał przyspieszenia ;/
Po odłączeniu wtyczki i ponownym jej wsadzeniu i wykasowaniu błędów z Vaga stoją na takiej pozycji:
- kontrolka od żarowych mryga
- pedał przyspieszenia działa
- w VagComie pokazują się dwa błędy: 16955 - Brake Switch(F) - Implausible Signal oraz 17552 Manifold Air Flow Sensor.
Dodatkowo w Vagu widzę, że niby mam cały czas wciśnięte sprzęgło (w bloku pomiarowym 006, druga kolumna 110 - bez wciśniętego hamulca i 111 z wciśniętym, sprzęgło cały czas nie wciśnięte)
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi na jakie Piny we wtyczce od ECU dochodzą sygnały dzięki którym mam te problemy?
Pzdr