Polo "Żony"... :)
: 20 kwie 2016, 1:31
Witam..i przedstawiam...
Marka: Volkswagen
Model: Polo
Seria: 9N
Rok: 2002
Motor: 1.2 12v AZQ + LPG ESGI 2
Lakier: Black Magic LC9Z
Wyposażenie: 4 poduszki,ABS,elektryczne szyby,lusterka,climatic
Auto kupione w 2013 do "Niemca" przez brata i w ciągu 3 lat zajechane totalnie...
W styczniu zrobiony remont kapitalny silnika,bo pod koniec to spalanie oleju było na poziomie litra na 100 km :lol:
Po rozebraniu i pomiarach tłoki i cylindry trzymały normę..tak że zostały
Zrobiona głowica:zabielona,nowe dotarte zawory,używany wałek,nowe pierścienie tłokowe,czopy wału korbowego lekko podtoczone,nowe panewki,pompa oleju,pompa wody,rozrząd..kompletne sprzęgło,
Kupiłem je w marcu od niego jako drugie auto w rodzinie..ma być docelowo autem żony i wożenia jej tyłka :buba: w cenie biletu miesięcznego... ewentualnie moim jak mi się nie chce iść na garaż po moje,a stoi pod domem.
Tak że jest to projekt "low cost"...nie będzie żadnych swapów na 1.8...felg za 5 krajowych pensji..itd.
Jedynie rzeczy które mi się walają po garażu, ewentualnie okazję które się gdzieś trafią..
Fotki z pierwszego dnia...

No to zaczynamy...Targanie całego środka: wypranie podsufitki,tapicerki,dywanu...plastiki wytarte.Przyciemniłem tylne boczne szyby z wg dzieciaka który jezdzi w foteliku..oraz ogólnie pozbycie sie syfu z środka...

Na podsufitce były tłuste plamy z paluchów,jakieś przetarcia...

Prespray+ekstrakcja tapicerki i dywaników:

Zostało mi trochę maty wygłuszającej..po powklejałem na najbardziej wg mnie dzwoniące blachy.Ogólnie cały tył w tym aucie ma zero wygłuszenia..Może dużo to nie daje,ale zawsze "coś"...
Uploaded with fotem.pl
Silnik chodzi teraz jak ta lala..jedynie co to regeneracja reduktora prewencyjnie,wymiana filtrów..Zostanie mi tylko sprawdzenie szczelnościu układu i ustawienie instalacji lpg ale to zrobie na samym końcu...
"Piasek" w filtrze na reduktorze,dla mnie masakra jak takie coś może być w LPG...

Po podpięciu VCDS'a wywaliło 3 błędy na nawiewie.. V68 i V154 (regulacja temperatury + obieg wewnętrzny) i czujnik temperatury parownika G263...
Klimatyzacja nabita,a nie ma szans włączenia :roll:
Siłowniki wyciągnięte,potencjometry nasmarowane...czujnik g263 kupiony używany..
I teraz działa AC :mrgreen: VCDS nie wywala mi już żadnych błedów!!

Jako że deska ściągnięta i mam dostęp do centralnej magistrali..to pociągnięte są "plusy" na oświetlenie bagażnika,oświetlenie nóg i podświetlenie ambiente...
Uploaded with fotem.pl
Ogarnięte kable przy radiu...Oryginalnie powinno być RCD 200,ale Niemiec wywalił radio.i wstawił kostki ISO na szybkozłączkach :lol: Zrobiłem to jak należy przy okazji pociągnięte zostały kable RCA
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Oświetlenie bagażnika na taśmie led..
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Porobione zaprawki na otarciach,odpryskach..i trzy etapowa korekta lakieru...Nie jest idealnie,nie bawiłem się już do samego końca..Korekta zrobiona na 95%..
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Zabezpieczenie..Hm..albo zostanie nałożona powłoka kwarcowa Si3D z Nanolexu,ale to w wypadku jak zostanie z 10ml z mojego auta :acute: inaczej wpadnie coś z wosków..
Zamontowane stopery na dywaniki..
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Miałem walający się wzmacniacz..to why not :mrgreen: Jak na razie będzie podpięty pod "jajca" w półce..Świadomy jestem ze nie tak to powinno byc..Ale low cost musi być zachowany...hehe..Kiedyś i tak zabuduje docelowo jakiś sub w jednym boczku,zeby nie tracić i tak małego bagażnika..
Uploaded with fotem.pl
I składam wszytko do kupy powoli..
Uploaded with fotem.pl
Z rzeczy bliskich:
-poskładanie środka do kupy,
-zamontowanie oświetlenia nóg,
-zamontowanie oświetlenia ambiente,
-zamontowanie oświetlenia schowka,
-nowy filtr kabinowy+ozonowanie środka,klimatyzacja trzyma ciśnienie tak że nic więcej nie będę z nią robił,
-montaż listew DRL,
-polerowanie szyb tlenkiem ceru+nałożenie NW,
-komplet nowych wycieraczek
Jak skończę ogarniać "górę".. włażę pod auto..
-hamulce są brzytwa,tak że tam nic nie ruszam nie sprawdzam..jedynie pomalowane zostaną zaciski..
-zawieszenie: tylne zawieszenie BDB,z przodu coś stuka,tak ze podejrzewam gałki albo gumy..zobacze,
-tylny tłumik do wymiany to na 100% nie wiem jak środkowy.Jak zostanie jakiś pieniądz to dospawam jakąś końcówkę..
-sprawdzenie oleju w skrzyni,
Z rzeczy dalszych:
-felgi 14 cali alu,najlepiej jakieś ori,
-rozklejenie i przyciemnienie tylnych lamp,
-licznik z MFA+ + manetki.Liczniki się walają po allegro w rozsądnych cenach,za to z manetkami problem..
-montaż lepszego bordnetza,
Marka: Volkswagen
Model: Polo
Seria: 9N
Rok: 2002
Motor: 1.2 12v AZQ + LPG ESGI 2
Lakier: Black Magic LC9Z
Wyposażenie: 4 poduszki,ABS,elektryczne szyby,lusterka,climatic
Auto kupione w 2013 do "Niemca" przez brata i w ciągu 3 lat zajechane totalnie...
W styczniu zrobiony remont kapitalny silnika,bo pod koniec to spalanie oleju było na poziomie litra na 100 km :lol:
Po rozebraniu i pomiarach tłoki i cylindry trzymały normę..tak że zostały
Zrobiona głowica:zabielona,nowe dotarte zawory,używany wałek,nowe pierścienie tłokowe,czopy wału korbowego lekko podtoczone,nowe panewki,pompa oleju,pompa wody,rozrząd..kompletne sprzęgło,
Kupiłem je w marcu od niego jako drugie auto w rodzinie..ma być docelowo autem żony i wożenia jej tyłka :buba: w cenie biletu miesięcznego... ewentualnie moim jak mi się nie chce iść na garaż po moje,a stoi pod domem.
Tak że jest to projekt "low cost"...nie będzie żadnych swapów na 1.8...felg za 5 krajowych pensji..itd.
Jedynie rzeczy które mi się walają po garażu, ewentualnie okazję które się gdzieś trafią..
Fotki z pierwszego dnia...



No to zaczynamy...Targanie całego środka: wypranie podsufitki,tapicerki,dywanu...plastiki wytarte.Przyciemniłem tylne boczne szyby z wg dzieciaka który jezdzi w foteliku..oraz ogólnie pozbycie sie syfu z środka...




Na podsufitce były tłuste plamy z paluchów,jakieś przetarcia...



Prespray+ekstrakcja tapicerki i dywaników:





Zostało mi trochę maty wygłuszającej..po powklejałem na najbardziej wg mnie dzwoniące blachy.Ogólnie cały tył w tym aucie ma zero wygłuszenia..Może dużo to nie daje,ale zawsze "coś"...

Silnik chodzi teraz jak ta lala..jedynie co to regeneracja reduktora prewencyjnie,wymiana filtrów..Zostanie mi tylko sprawdzenie szczelnościu układu i ustawienie instalacji lpg ale to zrobie na samym końcu...
"Piasek" w filtrze na reduktorze,dla mnie masakra jak takie coś może być w LPG...




Po podpięciu VCDS'a wywaliło 3 błędy na nawiewie.. V68 i V154 (regulacja temperatury + obieg wewnętrzny) i czujnik temperatury parownika G263...
Klimatyzacja nabita,a nie ma szans włączenia :roll:
Siłowniki wyciągnięte,potencjometry nasmarowane...czujnik g263 kupiony używany..
I teraz działa AC :mrgreen: VCDS nie wywala mi już żadnych błedów!!




Jako że deska ściągnięta i mam dostęp do centralnej magistrali..to pociągnięte są "plusy" na oświetlenie bagażnika,oświetlenie nóg i podświetlenie ambiente...

Ogarnięte kable przy radiu...Oryginalnie powinno być RCD 200,ale Niemiec wywalił radio.i wstawił kostki ISO na szybkozłączkach :lol: Zrobiłem to jak należy przy okazji pociągnięte zostały kable RCA


Oświetlenie bagażnika na taśmie led..


Porobione zaprawki na otarciach,odpryskach..i trzy etapowa korekta lakieru...Nie jest idealnie,nie bawiłem się już do samego końca..Korekta zrobiona na 95%..







Zabezpieczenie..Hm..albo zostanie nałożona powłoka kwarcowa Si3D z Nanolexu,ale to w wypadku jak zostanie z 10ml z mojego auta :acute: inaczej wpadnie coś z wosków..
Zamontowane stopery na dywaniki..


Miałem walający się wzmacniacz..to why not :mrgreen: Jak na razie będzie podpięty pod "jajca" w półce..Świadomy jestem ze nie tak to powinno byc..Ale low cost musi być zachowany...hehe..Kiedyś i tak zabuduje docelowo jakiś sub w jednym boczku,zeby nie tracić i tak małego bagażnika..

I składam wszytko do kupy powoli..

Z rzeczy bliskich:
-poskładanie środka do kupy,
-zamontowanie oświetlenia nóg,
-zamontowanie oświetlenia ambiente,
-zamontowanie oświetlenia schowka,
-nowy filtr kabinowy+ozonowanie środka,klimatyzacja trzyma ciśnienie tak że nic więcej nie będę z nią robił,
-montaż listew DRL,
-polerowanie szyb tlenkiem ceru+nałożenie NW,
-komplet nowych wycieraczek
Jak skończę ogarniać "górę".. włażę pod auto..
-hamulce są brzytwa,tak że tam nic nie ruszam nie sprawdzam..jedynie pomalowane zostaną zaciski..
-zawieszenie: tylne zawieszenie BDB,z przodu coś stuka,tak ze podejrzewam gałki albo gumy..zobacze,
-tylny tłumik do wymiany to na 100% nie wiem jak środkowy.Jak zostanie jakiś pieniądz to dospawam jakąś końcówkę..
-sprawdzenie oleju w skrzyni,
Z rzeczy dalszych:
-felgi 14 cali alu,najlepiej jakieś ori,
-rozklejenie i przyciemnienie tylnych lamp,
-licznik z MFA+ + manetki.Liczniki się walają po allegro w rozsądnych cenach,za to z manetkami problem..
-montaż lepszego bordnetza,