[6N2] TDI kapryśny - raz pali a raz nie
: 07 kwie 2016, 15:35
Witam wszystkich.
Mam problem z moim polo - 1.4 tdi. Problem polega na tym, że samochód czasem długo kręci, żeby odpalić. Tak jakby nie dostawał paliwa (identyczne objawy jak przy padniętym przekaźniku od pompy paliwa). Zazwyczaj długo kręci na ciepłym silniku, ale zdarza mu się i na zimnym. Problem nie występuje za każdym razem np. na ciepłym. Czasem ma fazy, że dwa tygodnie pali od razu, a potem przyjdzie dzień, że będzie kręcił i kręcił. Rzadko zdarza mu się tak, że długo kręci, dopali, ale po kilkunastu sekundach zgaśnie. Potem znowu długo kręci, odpali, zgaśnie. I potem już jak załapie to trzeci raz nigdy nie zgaśnie.
Więc nie wiem, czy to nie problem z jakąś elektroniką. Dzisiaj założyłem nowy przekaźnik 119 od Krackera i niestety od razu zaczął długo kręcić.
Filtr paliwa jest nowy, wymieniona też została vacum pompa.
Gdzie mogę znaleźć zawór odcinający paliwo? Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł, co to może być?
Mam problem z moim polo - 1.4 tdi. Problem polega na tym, że samochód czasem długo kręci, żeby odpalić. Tak jakby nie dostawał paliwa (identyczne objawy jak przy padniętym przekaźniku od pompy paliwa). Zazwyczaj długo kręci na ciepłym silniku, ale zdarza mu się i na zimnym. Problem nie występuje za każdym razem np. na ciepłym. Czasem ma fazy, że dwa tygodnie pali od razu, a potem przyjdzie dzień, że będzie kręcił i kręcił. Rzadko zdarza mu się tak, że długo kręci, dopali, ale po kilkunastu sekundach zgaśnie. Potem znowu długo kręci, odpali, zgaśnie. I potem już jak załapie to trzeci raz nigdy nie zgaśnie.
Więc nie wiem, czy to nie problem z jakąś elektroniką. Dzisiaj założyłem nowy przekaźnik 119 od Krackera i niestety od razu zaczął długo kręcić.
Filtr paliwa jest nowy, wymieniona też została vacum pompa.
Gdzie mogę znaleźć zawór odcinający paliwo? Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł, co to może być?