[6N] Uszczelnienie miski olejowej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

[6N] Uszczelnienie miski olejowej

Post autor: Paffciak »

Witam :)
Zauważyłem że od spodu zostawiam dość spore plamy oleju . Wjechałem na stacji diagnostycznej na kanał i okazało się że cieknie z miski olejowej.Cieknie to za mało powiedziane . Wiem że w 6n nie szły uszczelki lecz masy uszczelniające np.firmy dirko. Da się to zrobić bez kanału w domowych warunkach ? Co potrzeba za kluczę oprócz spline m8 i podstawowych narzędzi ? Co potrzeba odkręcić w 1.0 AER ?
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

Hmm no spuszczasz olej, potem odkręcasz te wszystkie śrubki trzymające miskę. Są one na torx jeśli dobrze pamiętam, ale lepiej mieć też takie 12 ramienne do nabijania bo mogą być opory. Potem przeszlifować obie powierzchnie kupić nową uszczelkę i skręcić.

Ja to robiłem na podnośniku kolumnowym, ewentualnie kanał. Pod blokiem na lewarku bym się bał i na pewno będzie nie wygodnie.
Pomogłem ? Kliknij pomógł
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Jak mi się uda pospawam sobie takie podjazdy :) . Ogólnie uszczelnienie miski kosztuję 60zł u mnie w mieście a że uczeń i zawsze $ się przyda to zrobię sam jak większość rzeczy przy polo bądz samochodach znajomych
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

Jeśli masz możliwość sobie wyspawać najazdy to bez lipy myślę tylko plecy potem będą boleć. Olej spuszczaj tak 15 - 20 minut po zgaszeniu rozgrzanego silnika, szybciej zleci. Przy okazji możesz sobie filtr olju wymienić koszt kolo 15 zł. Robota nie ciężka tylko mozolna, pamiętaj żeby od razu na maksa nie skręcać śrub bo uszczelka dobrze nie dojdzie. Najpierw tak żeby trzymalo i potem po kolei albo nawet a krzyż skręcać.
Pomogłem ? Kliknij pomógł
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”