Strona 1 z 1

[9N] Kilka błędów VAG

: 01 lut 2016, 10:54
autor: Creeq
Witam, dziś przeskanowałem sobie polóweczkę VCDS'em i wyskoczyło mi kilka błędów.

Kod: Zaznacz cały

Address 08: Auto HVAC       Labels: None
4 Faults Found:
00818 -  Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
            010 -  Open or Short to Plus
01272 -  Positioning Motor for Central Flap (V70)
            000 -   - - Intermittent
01273 -  Fresh Air Blower (V2)
            000 -   -
00457 -  Control Module for Network (J519)
            013 -  Check DTC Memory


Address 09: Cent. Elect.
01598 -  Drive Battery Voltage
            07-10 -  Signal too Low - Intermittent


Address 17: Instruments
2 Faults Found:
00562 -  Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            30-00 -  Open or Short to Plus
00779 -  Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 -  Open or Short to Plus


Address 46: Central Conv.
1 Fault Found:
00913 -  Window Regulator Switch; Front Right Driver (E81)
            27-00 -  Implausible Signal
Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?
#1 Wymieniłem czujnik temperatury zewnętrznej 2 tygodnie temu ( na starym pokazywało mi dziwne temperatury, teraz nic nie pokazuje )
#2 Prawa szyba pasażera od strony kierowcy nie otwiera się, od strony pasażera działa idealnie.

Re: [9N] Kilka błędów VAG

: 01 lut 2016, 15:43
autor: danielzy
Witam,więc tak;

-00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
010 - Open or Short to Plus
Jest to błąd czujnika temperatury parownika klimy,skasować błąd,jak znów wyskoczy czujnik ten do wymiany

-01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
Jest to błąd od silniczka (V70) klapy nawiewu,skasować,może już nie wyskoczy ponownie,jak tak to puki nastawy nawiewów działają to jeździć,jak nie to trzeba silniczek wymienić lub próbować zregenerować,przeczyścić,choć to pomoże tylko na pewien czas

-01273 - Fresh Air Blower (V2)
Miałem ten sam błąd,po niedługim czasie skończyła się dmuchawa.
Od dłuższego czasu popiskiwała na najniższym biegu aż po około roku przestała działać,po wymontowaniu okazało się że zacierały się łożyska-strasznie ciężko się kręciła,sam silnik był sprawny.Można próbować bawić się w ich nasmarowanie czy coś ale myślę że to na długo nie starczy,więc zakupiłem nową za coś ponad 300zł.
Ale puki ci dmuchawa chodzi nie przejmować się,a błąd skasować

-01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low
To błąd spowodowany słabym już akumulatorem,jak auto pali to jeździć i się nie przejmować.

-00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
Również mi ciągle ten sam błąd wyskakiwał-mimo jego kasowania,skończyło się na wymianie tego czujnika,jest on oczywiście w misce olejowej,mierzy poziom i temp. oleju.

-00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
Może być że skończył się już czujnik temp. zewnętrznej,dobrze by było podmienić na 2-gi nawet używany od kogoś ,skasować błąd i sprawdzić czy błąd znów wyskoczy,jak nie to twój czujnik do wymiany. Jak tak to coś może być z instalacją.

-00913 - Window Regulator Switch; Front Right Driver (E81)
27-00 - Implausible Signal
Tutaj może być albo sam przełącznik szyb,najlepiej podmienić na drugi i zobaczyć,a jak nie pomoże to coś z modułem komfortu lub instalacją.

Re: [9N] Kilka błędów VAG

: 01 lut 2016, 16:30
autor: Creeq
Z tym akumulatorem to dziwna sprawa, bo rok temu w grudniu wymieniałem akumulator na nowy.

Re: [9N] Kilka błędów VAG

: 01 lut 2016, 17:02
autor: danielzy
[quote="Creeq"]Z tym akumulatorem to dziwna sprawa, bo rok temu w grudniu wymieniałem akumulator na nowy.[/quote]

To nic,np. jeśli auto robi krótkie odcinki lub właściciel czasem lubi na postoju radia dłużej posłuchać to takie rzeczy już wystarczą żeby sterownik wykrył niedoładowany lub zużyty akumulator. Ewentualnie czasami coś w aucie lubi "kraść" prąd na postoju,ale to dość rzadkie przypadki.