Polo 9n- Nie działa podświetlenie wskazówek.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
piotrek233
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 19 lip 2010, 19:02

Polo 9n- Nie działa podświetlenie wskazówek.

Post autor: piotrek233 »

Witam,
W nowym nabytku nie działa podświetlenie wskazówek od prędkości i obrotów. Podświetlenie od temperatury i paliwa działają.
Po przejechaniu około 50km- owe wskazówki zaczęły się żarzyć po chwili gasną i znowu się żarzą.
W czym będzie problem i jak to naprawić?
Awatar użytkownika
danielzy
Początkujący
Początkujący
Posty: 193
Rejestracja: 16 mar 2014, 15:03

Post autor: danielzy »

Witam,może być że wymiana żarówek pomoże,lub jak nie to tzw.zimny lut na ścieżkach-do naprawy komuś kto się zna. Tak czy inaczej zegary trzeba wyjąć.
p
piotrek233
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 19 lip 2010, 19:02

Post autor: piotrek233 »

Żarówki odpadają, to jak pisałem po 50km zaczęły się żarzyć.. pewni zimne luty. wyjęcie zegarów to 3 minuty roboty z tym problemu nie ma. Podejrzewam, ze naprawa będzie kosztowała więcej niż zegary są warte... W takim razie szukam zegarów bo widzę, że "chodzą" od 40zł, kupuje i przekładam.
Awatar użytkownika
danielzy
Początkujący
Początkujący
Posty: 193
Rejestracja: 16 mar 2014, 15:03

Post autor: danielzy »

Przełożyć możesz ale zegary,te nowe musisz jeszcze dopisać-wkodować do auta a do tego musisz mieć PIN do nich i odpowiedni program. Jak PIN-u nie znasz to trzeba go będzie odczytać-VAG Tacho. Dodam że 99% zegarów sprzedawanych w sieci nie ma PIN-u.
p
piotrek233
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 19 lip 2010, 19:02

Post autor: piotrek233 »

Mam kompa i kable. Wszytko sobie zrobię sam.
Trzeba ściągnąć pin z moich zegarów z nowych, i dopisać kluczyki.
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Witam
Jaki silnik i jakie wyposażenie? mam na zbyciu zegary z mojego Polo - 1.4 16V wersja bez komputera (MFA). zegary w 100% sprawne.

Pozdrawiam
p
piotrek233
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 19 lip 2010, 19:02

Post autor: piotrek233 »

[quote=""Witek6935""]Witam
Jaki silnik i jakie wyposażenie? mam na zbyciu zegary z mojego Polo - 1.4 16V wersja bez komputera (MFA). zegary w 100% sprawne.

Pozdrawiam[/quote]

Szczerze to chyba nawet nie ma znaczenia.(wszytko da się przekodować)

Auto 1,2 12V Bassic Rok 2004.
W aucie siedzą najprostsze zegar bez mfa i fis'a
Numery licznika 6Q0 920 800 P

Ile wołasz za zegary? pin jest?
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

[quote=""piotrek233""][quote=""Witek6935""]Witam
Jaki silnik i jakie wyposażenie? mam na zbyciu zegary z mojego Polo - 1.4 16V wersja bez komputera (MFA). zegary w 100% sprawne.

Pozdrawiam[/quote]

Szczerze to chyba nawet nie ma znaczenia.(wszytko da się przekodować)

Auto 1,2 12V Bassic Rok 2004.
W aucie siedzą najprostsze zegar bez mfa i fis'a
Numery licznika 6Q0 920 800 P

Ile wołasz za zegary? pin jest?[/quote]

Cześć
Dokładnie. Ważne, żeby to był licznik od benzyniaka - tzn. żeby obrotomierz był odpowiednio wyskalowany. Mój licznik jest z polo 1.4 16V 2002r. bez mfa i FISa.

Tak kod PIN do licznika posiadam. Co więcej, mam również sczytany wsad pamięci EPROM tego licznika. Gdybyś również sczytał wsad Twojego licznika, mógłbyś od razu licznik "przystosować" do swojego auta. Tzn,. mając je oba i podmieniając przy użyciu odpowiedniego softu odpowiednie rejestry wsadu mojego licznika, miałbyś od razu ustawione:
- kodowanie,
- licznik sparowany z ECU silnika,
- dodane klucze,
- "skorygowany" przebieg.

Sam tego robić nie potrafię - nie mam softu i nie wiem, które rejestry za co odpowiadają. Mi coś takiego wykonał kolega-forumowicz z forum vwgolf.pl Musiałem zrobić to w ten sposób, bo adaptacja licznika nie chciała się zakończyć przy użyciu VAG-COMa...

Jeśli byłbyś zainteresowany, jestem gotów Ci sprzedać ten licznik za 50zł z KW. I tak leży już 2,5 roku w kartonie i zalega...
Jedyne co, to jeśli byś chciał to mógłbyś przełożyć sobie szybkę ze swojego licznika. Ja to samo zrobiłem, jak wymieniałem licznik u siebie, ponieważ ten który kupiłem miał ją troszkę porysowaną.
Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o PW lub mail.
Zdjęcia licznika:
ObrazekObrazekObrazek

Tu w razie czego masz dokładną instrukcję jak adaptować licznik do auta, dodać klucze:
https://www.youtube.com/watch?v=J5_51qeEyec

Pozdrawiam
p
piotrek233
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 19 lip 2010, 19:02

Post autor: piotrek233 »

Reszta na PW
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”