Strona 1 z 1
[6N] problemy z lpg
: 31 gru 2015, 15:04
autor: kuba90876
Witam wszystkich, pacjent to vw polo 6N 1.4 aex z instalacją lpg Stag 400, parownik tomasetto, wtryski VALTEC niebieskie. Mam problem. Odkąd odziedziczyłem polo po tacie nurtował mnie jeden problem, chodzi o przełączenie trybu paliwa. Z rana silnik chwilę pochodzi na pb, po chwili przełącza się na lpg i zaczyna się szarpanie. Dopóki wskazówka temperatury nie drgnie ciągle szarpie. Po zlapaniu przez silnik temperatury około 70 wszystko jest normalnie zero szarpania etc. Inna sytuacja to taka gdy samochód postoi z godzinę lub dwie, odpale silnik i w chwili przyłączenia na lpg na wolnych obrotach silnik pracuje, po dodaniu gazu najczęściej gaśnie po ruszeniu się wskazówki od temperatury wszystko wraca do normy i mogę normalnie jechać. Filtry wymienione, regulacja, kalibracja gazu zrobiona wczoraj A dalej jest to samo

Dodam, że na benzynie wszystko jest w normie. Jest tu ktoś kto mógłby pomóc mi w moim problemie? Z góry dziękuję za wszelką pomoc !
PS. Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!

Re: [6N] problemy z lpg
: 31 gru 2015, 20:51
autor: Piotrej
Re: [6N] problemy z lpg
: 31 gru 2015, 21:24
autor: kuba90876
Dobra zobaczę najpierw ten zapłon, bo ludzie mówią, że to może być siadajaca listwa wtryskowa... Przyjdzie kasa to kupię świece i kabel, chociaż te nie maja przebicia :/
Re: [6N] problemy z lpg
: 31 gru 2015, 23:06
autor: tofel3
Kolego nie przejmuj sie. To normalne. Vw tak ma i tyle, nic nie poradzisz. Na Twoim miejscu pojechalbym do gazownika zeby zwiekszyl temp przelaczania na lpg. Gdyby bylo cos z kablami, swiecami czy cewka, mialbys problemy na rozgrzanym silniku, duszenie ppdczas dpdawania gazu czy itp
Re: [6N] problemy z lpg
: 31 gru 2015, 23:31
autor: Paffciak
Źle ustawiona mapa . Ja w swoim Polo mam silnik AER 50km i nie szarpie. Temp gazu mam ustawioną od 25C (sam tak ustawiłem) i nawet w lato żeby przerzucił na gaz musze dodać gazu ok 1000obr wtedy dopiero przerzuci na LPG
Re: [6N] problemy z lpg
: 01 sty 2016, 3:29
autor: kuba90876
Co do świec, były wymieniane przy chyba 170k km. Ale problem z gazem był odkąd pamiętam. Układ zapłonowy raczej jest w dobrej kondycji. Na kablach nie ma przebić... Jak myślicie, jakbym ustawił temperaturę przełączania gazu na +- 50 st dałoby to coś?