[1.4 TDI ATL] BIPy mocno ujemne, trzęsienie.
: 18 gru 2015, 12:49
Witajcie.
Posiadam Audi A2 z silnikiem 1.4 TDI o mocy 90KM i oznaczeniu ATL. Mam następujące dwa zmartwienia:
Wczoraj w swoim samochodzie, po odpaleniu (stał przez kilka dni) zaobserwowałem dwie rzeczy:
- kilkanaście secund po odpalniu silnik zaczął się bardzo trząść i słychać było dudnienia (korekcje na pompkach zaczynały świrować i dobijaly do +/- 3.0), po wciśnięciu sprzęgła dudnienie momentalnie ustało a korekcje po paru sekundach się ustabilizowały (zmalały o rząd wielkości), czy świadczy to o końcu dwumasy?
- walczę z niskimi BIPami na pompkach (po -50 na każdej), po odpaleniu na każdej pompce BIPy wynoszą 0, później na trzeciej pompe BIPy szybko spadają do okolic -50, jak spadną na trzeciej to zaczynają spadać na drugiej pompce, jak spadną na drugiej to zaczynają spadać na pierwszej, co to za czary?
Posiadam Audi A2 z silnikiem 1.4 TDI o mocy 90KM i oznaczeniu ATL. Mam następujące dwa zmartwienia:
Wczoraj w swoim samochodzie, po odpaleniu (stał przez kilka dni) zaobserwowałem dwie rzeczy:
- kilkanaście secund po odpalniu silnik zaczął się bardzo trząść i słychać było dudnienia (korekcje na pompkach zaczynały świrować i dobijaly do +/- 3.0), po wciśnięciu sprzęgła dudnienie momentalnie ustało a korekcje po paru sekundach się ustabilizowały (zmalały o rząd wielkości), czy świadczy to o końcu dwumasy?
- walczę z niskimi BIPami na pompkach (po -50 na każdej), po odpaleniu na każdej pompce BIPy wynoszą 0, później na trzeciej pompe BIPy szybko spadają do okolic -50, jak spadną na trzeciej to zaczynają spadać na drugiej pompce, jak spadną na drugiej to zaczynają spadać na pierwszej, co to za czary?