Witam tak jak w temacie czym najlepiej wyczyścić cały kolektor ssący ? I jeszcze jedno pytanie czy jest różnica kolektorów ssących z silników 1.0 i 1.4 czy są wszystkie te same czy czymś się różnią ? Pozdrawiam
preparaty do czyszczenia gaźników dobrze sobie radzą z wszelkimi zabrudzeniami oraz benzyna ekstrakcyjna - oczywiście jeśli mowa o kolektorze zdemontowanym
najlepiej ropą zalej zostaw na noc i potem opłukaj sobie i tak ze 3 razy i będzie git, ale pamiętaj żeby dobrze wysuszyć, a jak chcesz mieć alu kolektor to podaj kod silnika
ważne żeby mapsensor ori podłączyć a reszta będzie śmigać, ja do swojej polini mialem 3 rodzaje wtrysków, teraz śmigam na długich wtryskach od 1.8 turbo z audi TT i nic nie musiałem mieszać kompem, tyle ze dolot mam ori z polo gti 125km zamontowanym do obrobionych kanalików i wypolerowanych
mam silnik AFH 1.4 16v ori 101km. silnik mam po generalnym remoncie, obrobiona głowica, kolektor od gti jak pisałem, pompa paliwa obecnie od audi 2.8 V6, dolot z kwasiaka stożek K&N, wydech kwasiak 4-2-1 średnica 2cale ale katalizator zostawiłem i jakieś 135km wytargałem, skrzynia biegów od polo 1.4 16v mpi 100km, rozebrana obspawane zostały gniazda bieżni łożysk i zmienione wszystkie uszczelniacze, skrzynie zalałem olejem do automatu żółtym
tak na prawdę to 150zł zapłaciłem za kolektor dolotowy a resztę części mam z rozbitych aut które kupiłem lub koledzy kupili :crazy: robocizna jest moją wypociną, mam trochę maszynek do prac i manualnych zdolności więc nie jest źle :piwo: chętnie doradzam i doradzę w sprawie naprawy i przeróbkach każdego silnika, trochę miałem ich w łapie :crazy: