[86c2f] licznik z G40 do AAU
: 26 paź 2015, 20:50
Witam. Dzisiaj przekladalem licznik.
Moze najpierw opisze co i jak.
Swap silnika z AAU na PY
Po przełożeniu licznika zaczęły mrygać diody od oleju i od poziomu płynu w zbiorniczku wyrownawczym.
Jak się domyslam, dioda od plynu w zbiorniczku mryga ponieważ narazie zalozony zbiorniczek mam bez czyjnika. No i ok , niech mryga.
Ale dioda od oleju? Tu mam dylemat.
No i nagle klapa po calosci.
Usluszalem tylko "pstryk" (gdzieś w komorze silnika) i teraz jak przekrecam kluczyk w stacyjce to wszystkie kontrolki gasną razem z zegarkiem, a jak puszczem kluczyk to wszystko wraca do "normy" (zegarek dziala, kontrolki mrygaja).
Aby bylo jasne silnik nie odpala.
Prosze pomocyyyyyy.....
Moze najpierw opisze co i jak.
Swap silnika z AAU na PY
Po przełożeniu licznika zaczęły mrygać diody od oleju i od poziomu płynu w zbiorniczku wyrownawczym.
Jak się domyslam, dioda od plynu w zbiorniczku mryga ponieważ narazie zalozony zbiorniczek mam bez czyjnika. No i ok , niech mryga.
Ale dioda od oleju? Tu mam dylemat.
No i nagle klapa po calosci.
Usluszalem tylko "pstryk" (gdzieś w komorze silnika) i teraz jak przekrecam kluczyk w stacyjce to wszystkie kontrolki gasną razem z zegarkiem, a jak puszczem kluczyk to wszystko wraca do "normy" (zegarek dziala, kontrolki mrygaja).
Aby bylo jasne silnik nie odpala.
Prosze pomocyyyyyy.....