[6n2 Gti] błąd16686

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
konrado85

[6n2 Gti] błąd16686

Post autor: konrado85 »

Witam, od jakiegoś czasu ( od wyrwania zębów rozrządu) polo cierpi na błąd 16686, tj wypadanie zapłonu na drugim cylindrze, co zosto już poczynione i wykluczone:
Wtryskiwacze zamienione miejscami
Świece zamienione miejscami
Kable zapłonowe zamienione miejscami
Wiemieniona cewka
Wymieniony czujnik temperatury
Jakieś sugestie?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 302/000770

nie wiele podpowiadaja ale moze cos jeszcze znajdziesz
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

Na moje oko głowica do zdjęcia i sprawdzenia czy wszystko ok. Najpierw jedź do jakiegoś mechanika kompresję zmierzyć.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

"W większości przypadków przyczyną dla braku zapłonu jest brak spalania w cylindrze na skutek braku iskry, złego dozowania paliwa, lub słabej kompresji."
skoro iskra jest..
paliwo jest...
zostaje kompresja
czyli wygląda na to że GTi nie było takie zdrowe jak się wydawało, albo przebieg 193tys może nie być prawdziwy
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

skoro poszło parę zębów z rozrządu to tłok mógł przyczesać w zawór który się nie domknął i zrobiło się małe kuku...
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

zawory wymieniałeś zaraz po zerwaniu paska czy dopiero teraz?
jak zaraz po zerwaniu to zmierz kompresję może coś jeszcze być nie tak z cylindrem/tłokiem/korbą.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

spadek o 2 to już chyba zbyt wiele
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a no nie przypadkiem błąd na 2 w kolejności zapłonu, a nie w szeregu?
nie wiem jaka jest tu kolejność, ale tak można by to rozumieć

wiązkę wtryskiwaczy sprawdzałeś?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

W drugim poście masz podany link do fajnej strony... wystarczyło poszukać, ale chyba nie potrafisz wiec...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 570/005488
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 116/000278
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 118/004376
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 140/000320

Auto nie miało przypadkiem jakiegoś przykrego dzwona?
Co błąd to opis sugerujący sprawdzenie okablowania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”