Strona 1 z 2
86c2f 1.3 GT roxorek
: 19 lip 2015, 16:01
autor: roxorek
Model: 86C2F GT
Rok produkcji: 1991
Silnik: 1272 ccm benzyna pełny wtrysk
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Moc: 75KM/55kW
Zawieszenie: MTS 60/40
Hamulce: seria
Koła: Jak na razie stalowe koła, lecz mam nadzieję że na przyszły miesiąc wpadną felgi

Nadwozie: Coupe
Kolor: Czerwony
Wnętrze: GT
Audio: Radio Sony X-plod, głośniki podszybie: magnat, półka tylna JBL
Auto sprowadzone w 2004 roku.
Poniżej prezentuje kilka zdjęć, na stalówkach jest to najaktualniejsze zdjęcie
Zdjęcie spod maski:
A tu zdjęcie środka:
w tym tygodniu zrobię nowe dokładniejsze zdjęcia

Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 30 wrz 2015, 11:54
autor: roxorek
Nowe koło, nie jest takie jakie planowałem, ale wygląda lepiej niż na stali...
W przyszłości wpadnie pewnie coś lepszego

Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 30 wrz 2015, 21:57
autor: erni_vw
Dokladka mi sie nie podoba poza tym bardzo fajna baza na ciekawe auto.
Jak Ci sie jezdzi ba mts? Masz same sprezyny czy amory tez?
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 01 paź 2015, 13:49
autor: Czołg GT
Coś mi znajomo wygląda

już na forum kiedyś widziałem się zdaje.
Auto fajne wiele mu nie trzeba, kolor git, wersja budy dobra, motor czuły i kapryśny ale jak się zna stan i dba to daje trochę frajdy :butcher:
Powodzenia :good:
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 13:25
autor: roxorek
No jak kto woli, mi się tam podoba dokładka

Hm, przód twardy fajny jest, lecz tył miękki strasznie.
Najprawdopodobniej będę kupować spręż 80/60, ale tylko po to by na tył wsadzić -60
Hm, no może gdzieś tutaj być to polo pokazane

Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 14:42
autor: garbatymarcin
Wątpię, żebyś dorwał nowe sprężyny w tym setupie, nawet jeśli jest opisane jako -80/-60. to w praktyce auto siada -60/-40. więc efekt prawie żaden. Jak tył masz za miękki, polecam zakup gwintu z Golfa mk1, siada plug n play, jest zdaje się nieco krótszy od dedykowanego do polo, ale spełnia swoją funkcję. Ta-Tesco to producent, którego powinieneś omijać, podobno jest słaby jakościowo, choć niektórzy sobie chwalą. Widać zależy od tego, jaki dzień mieli pracownicy fabryki.
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 15:24
autor: erni_vw
jeśli chodzi o jakość TA to ja osobiście 6 lat jeździłem na takim gwincie w Golfie na meeega glebie i poza tym że regularnie zapiekały się nakrętki to złego słowa nie mogę powiedzieć, a auto naprawdę leżało.
Teraz mam w Passacie również gwint TA i też nie mogę narzekać, szkoda że do 86C2F cena jest zaporowa :/
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 15:54
autor: Anonymous
[quote=""garbatymarcin""]niektórzy sobie chwalą[/quote]
ci którym zależy na niskiej cenie, bo i tak auto siądzie na odboju
do jazdy to się nie nadaje
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 15:59
autor: garbatymarcin
MTS jest nieco lepszy, a wcale nie jest jakośspecjalnie droższy. Wyższej klasy gwinty mają już jedynkę z przodu tego, co mają tańsze gwinty.
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 02 paź 2015, 20:40
autor: roxorek
Gdyby zarobki w Polsce były nieco większe to mógł bym sobie pozwolić na gwint KW. Na Ebay kosztuje nieco ponad 4000

Jak na razie zostaje jeszcze przy tym -60/-40 nie jest źle, ale w przyszłości będę polować na Bilsteina -60/-50.
Na pewno będzie się sprawował lepiej niż obecny MTS
Najważniejsze to teraz kupić lepsze oponki. Jakieś 175/50 lub 185/50

Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 03 paź 2015, 8:42
autor: roxorek
garbatymarcin - Czy ten gwint
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 51099.html ew.
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 01628.html będzie pasować?
Bo coś wspomniałeś ostatnio że z mk1 będzie pasować.
Czy ktoś już montował taki gwint?
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 05 paź 2015, 8:39
autor: Anonymous
tylko z tył z golfa 1 pasuje... no prawie bo trzeba dać od góry coś gumowego żeby nie tłukło
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 10 paź 2015, 11:31
autor: roxorek
Znalazłem na eBay'u sprężyny obniżające -70mm także myślę że z tego skorzystam.
Cena nieco ponad 500 zł z przesyłką. Jak kupię, założę zdam na pewno relację

Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 10 paź 2015, 12:06
autor: franz
Nietypowe obniżenie, co to za firma?
i jakie amorki do tego planujesz?
Re: 86c2f 1.3 GT roxorek
: 10 paź 2015, 16:54
autor: iJopek
Ale same sprężyny czy cały kit ? samych sprężyn nie masz po co zakładać co seryjnych amorów bo zaraz się wyleją
