Strona 1 z 1

6N gregorib

: 29 lip 2009, 19:01
autor: gregorib
Witam wszystkich, przyszedł czas żeby pokazać swoje Polo :grin:

Model: 6N
Silnik: 1.4 8V MPi(APQ)
Moc/moment: wg danych 60KM/115Nm, hamownia wykazała 71,8KM/132Nm
Rok produkcji: 1999
Przebieg: 163000km
Wyposażenie: skromne :blush2:
-centralny+alarm na pilota,
-regulacja wysokości kierownicy,
-poduszka powietrzna
-regulacja foteli
i to chyba wszystko :glare:

Dokonane zmiany:

-białe kierunki, boczne dymione,
-tylne lampy clear smoked (z podziękowaniem dla dzienciol'a :oki: ),
-usunięte chlapacze,
-usunięty znaczek "POLO",
-wycieraczki Bosch Aero Twin płaskie,
-Wlepka PKP,
-polerka pokrywy zaworowej,
-żarówki Hella H4 Blue Light,
-plastiki pod maską pomalowane na złoty kolor.

Mechaniczne:
-wymienione klocki hamulcowe, linki od ręcznego, końcówki drążków i inne serwisowe "pierdółki" :-D

Audio: coś tam gra :-)
-radio Blaupunkt London MP48,
-podszybie Blaupunkt 100mm,
-tył Blaupunkt 165mm,
-bagażnik skrzynia Blaupunkt.

Plany:
-alu 14" czeka na malowanie i założenie

Mała historia POLO
Na początku może napiszę, że polo służy niestety jako auto rodzinne i w związku z tym występowało bardzo dużo wariantów modyfikacji, jeśli można tak to nazwać :)
Niedługo po zakupie polówki założyłem białe kierunki z przodu i po bokach oraz Mugena, który co prawda dźwięk dawał nawet fajny ale nie pasował zbytnio do auta :scratch:
Obrazek
Obrazek

Kolejnym krokiem był zakup car audio i alufelg 15" i opon 195/45, wg mnie alusy wyglądały super, tylko polo trochę za wysoko stało :grin:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i jak to bywa podczas jazdy w 4 osoby nie dało się jeździć z prędkościami przekraczającymi 70km/h po naszych powiatowych drogach , bo opony przycierały o nadkola :angry2: Dlatego też zapadła decyzja o sprzedaży 15" ale w zamian za to przyszła gleba :D Podobno miałoby być -40/-40 no ale po założeniu okazało się, że jest -60/-60 (coś około :-) )
Obrazek
Obrazek

No ale niestety tył zbyt "siadał" przy pełnym załadunku więc na tył wpadł Supersport i H&R (ok.-35) i tak jeździłem przez jakiś czas.
Następnie zakupione zostały lampy na tył clear smoked i polo prezentowało się tak:

Obrazek

W międzyczasie zrobiliśmy sobie z kumplami mały dyno day dzięki czemu sprawdziłem ile "mocy" ma to 1.4 i bardzo się ucieszyłem z wyniku :grin:

Obrazek

No i niestety na wiosnę zapadła decyzja ( przymuszona :commando: ) o powrocie do seryjnego zawieszenia.
A ostatnio trochę mi się nudziło i postanowiłem, coś pogrzebać i efektem było wypolerowanie pokrywy zaworowej i pomalowanie plastików na złoty kolor.
Obrazek

Prawdopodobnie ostatnim modem w Polo będzie założenie alufelg 14" i do tego opony 165/60

Re: gregorib 6N

: 29 lip 2009, 19:16
autor: Mody6N
[quote=""gregorib""]tył wysoko ze względu, że często jedziemy Polo z rodzinką w 4 osoby i żeby tak tył nie siadał [/quote]
chyba ze zalozysz twardy gwint na tyl to nigdzie Ci nie siądzie
polo zacne a plany hmmm - szerokie zderzaki jak znalazl by sie sprzydaly, ja mam Depo Black i powiem Ci ze suuper sprawa, SWAP byłby ciekawy na TDI.
pozdrawiam, ps daj foty felg

Re: gregorib 6N

: 29 lip 2009, 19:28
autor: gregorib
Takie coś :) idą całe w polerkę, myślałem nad innymi ale potem stwierdziłem, że takie zwykłe w polerce też będą się prezentowały i wiem, że nikt nie będzie miał takich samych :D
Obrazek

Re: gregorib 6N

: 29 lip 2009, 20:45
autor: Mody6N
hehe no w sumie racja, ciekawe jak beda wygladac po polerce i na autku, masz moze foto z felami na aucie

Re: gregorib 6N

: 30 lip 2009, 0:01
autor: gregorib
Mody6N niestety nie mam żadnej foty z felgami na aucie. Jak się skończy, założy opony i wszystko trafi na VW to zobaczymy efekt :D
suff wiem, że wyglądają ładnie, wcześniej miałem 15" 12-ramienne i była petarda, no ale niestety musiałem zmienić przez te podróże w 4 osoby bo tamte wystawały lekko za nadkola i tarło o opony :banghead:
Obrazek

Re: gregorib 6N

: 30 lip 2009, 8:31
autor: suff
trzeba bylo z wiekszym ET to by sie schowalo, chociaz z drugiej strony mogloby zaczac trzec o nadkola.

Obrazek

Re: gregorib 6N

: 30 lip 2009, 8:46
autor: madmax
Bardzo mnie ciekawi w jaki sposób zostało osiągnięte:
[quote=""gregorib""]71,8KM/132Nm[/quote]
powiesz coś więcej? :grin:

Re: gregorib 6N

: 30 lip 2009, 9:19
autor: gregorib
Moim i kilku kolegów znających się trochę na VAGach zdaniem jest to zasługa MPi, kumpel ma Mk3 1.6 8V MPi i na hamowni wykazało mu coś ok. 88KM także wielopunkt coś daje :D Sam się dziwiłem, że tak się zbiera jak na 1.4 :yahoo:

Re: gregorib

: 03 sie 2009, 23:35
autor: gregorib
Fotki z małej sesyjki w Nowym Porcie w Gdańsku

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: gregorib

: 13 maja 2010, 21:53
autor: gregorib
Z nadmiaru czasu uporządkowałem trochę historię polówki i dodałem kilka nowych fotek, bo temat już się trochę zakurzył :) , a z modów, to poprawiłem trochę polerkę pokrywy i popryskałem farbą plastiki pod maską :)

Re: gregorib

: 05 cze 2010, 17:39
autor: gregorib
Dzisiaj w końcu zmieniłem koła na letnie, bez szału 14" z oponami 165/60 ale przynajmniej zimówki się nie tyrają ;) no i lepiej niż na stalówkach wygląda albo na tych trójkątach co poprzednio miałem :-?
ObrazekObrazekObrazek