6n2 1.4 mpi dziwne obroty/dlawienie sie silnika.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
peres
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:12
Lokalizacja: redditch / bedzin

6n2 1.4 mpi dziwne obroty/dlawienie sie silnika.

Post autor: peres »

Witam po b. długiej przerwie, kupiłem zonie kolejna polówkę, 1.4mpi i mam z nią pewne problemy, silnik raz działa ok a niekiedy jak się odpali lub zostawi na luzie zaczyna nierówno pracować obroty skaczą niekiedy silnik nawet gaśnie.
podczas jazdy, na obrotach nie ma żadnych problemow.
a na vagu 0 błędów
przebieg ok 130

co zostało wymienione, (pakiet startowy po kupnie)

-świece
-przewody
-filtr paliwa
-filtr kabinowy
-filtr oleju
-olej
-filtr powietrza
-wyczyszczona przepustnica, zrobiona adaptacja (była bardzo zasyfiała)

filmik
https://www.youtube.com/watch?v=iWiUgv4 ... e=youtu.be
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2015, 18:49 przez peres, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

było lupo :)
G
Grzela300
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 270
Rejestracja: 07 sie 2009, 8:44

Post autor: Grzela300 »

Czujnik temperatury masz sprawny? Dziwne że nagle temp. spadła prawie do zera, potem nagle wróciła na prawidłowe pole. Powinno cały czas po rozgrzaniu trzymać jednakową temperaturę silnika ze sprawnym czujnikiem i termostatem.
p
peres
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:12
Lokalizacja: redditch / bedzin

Post autor: peres »

nie, czujnik byl walnięty, lecz został wymieniony ale usterka dalej jest, dziś dostałem nowy kabel do vcds'a i wkoncu pojawiły się błędy, zle i dobrze bo wiadomo gdzie szukac.


16891 - Idle Control System RPM
P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit
P0135 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

Readiness: 0000 0101

w kanale 033 sonda, napiecie skacze 1.500v -1.540v
filmik laduje sie na yt.
Obrazek

było lupo :)
p
peres
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:12
Lokalizacja: redditch / bedzin

Post autor: peres »

nikt?

sprawdziłem dziś kompresje
(silnik rozgrzany, wyciągnięty bezpiecznik pompy paliwa, przewody odłączone)

cylinder 1 = 16.5
cylinder 2 = 16.2
cylinder 3 = 16.2
cylinder 4 = 16.2
Obrazek

było lupo :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Masz kilka objawów sprawdź w opisach poniżej czy coś się nie pokrywa. Zacznij sprawdzać od pierdół jak problemy z kablami (i złe styki we wtyczkach).
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 507/001287
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 300/000768
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 301/000769
Co do lambdy...
http://forum.vw-passat.pl/threads/4646- ... -lambda-S1
ale i tak bym najpierw obejrzał kable oraz wypiął wtyczkę, sprawdził styki, skasował błędy i zobaczył czy wróci, a potem brał się za wymianę
p
peres
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:12
Lokalizacja: redditch / bedzin

Post autor: peres »

po skasowaniu błędów, powrócił jeden
P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent

ok zajze do tych tematów co podesłałeś, wczoraj rozkręciłem układ dolotowy i sprawdzam i czyszczę, wraz z odma która była niezłe zapchana 'masłem'
Obrazek

było lupo :)
d
daro5p
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 18 paź 2015, 17:52

Post autor: daro5p »

Witam, mam identyczne objawy jak Ty zarówno z falującymi obrotami jak i nagłym spadkiem temperatury silnika. Jak ostatecznie rozwiązałeś problem?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”