[1.2 TSI] Szarpanie podczas przyspieszania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
favi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2012, 1:55
Lokalizacja: Podlasie

[1.2 TSI] Szarpanie podczas przyspieszania

Post autor: favi »

Witam. Kilka dni temu zaobserwowałem dziwne zjawisko. Gdy miałem wrzucony 5-ty bieg, dodałem gazu i silnik zaczął przerywać, szarpać. Zredukowałem na 4 dodałem gazu i nic. Po chwili wrzuciłem na 5 potem na 6 dodałem gazu i to samo. Przejechałem 20km, silnik się nagrzał, powtórzyłem przyspieszanie na 5-tym biegu i nie ma szarpania. Czy ktoś spotkał się z tym zjawiskiem?
Komputer nic nie pokazuje. Za tydzień mam wymianę świec zg. z zaleceniami.

1.2 TSI CBZB 56 tys przebiegu
Awatar użytkownika
babel45
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:34

Post autor: babel45 »

Proponuje założenie o co najmniej 2 cale większe koła albo sprawdzenie zaworu odpowietrzania przewodu paliwa(rzecz mniędzy pompą paliwa a blokiem silnika)
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

[quote=""babel45""]Proponuje założenie o co najmniej 2 cale większe koła albo sprawdzenie zaworu odpowietrzania przewodu paliwa(rzecz mniędzy pompą paliwa a blokiem silnika)[/quote]


A co zmienia wielkość koła ?
M
Mordgird
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 18 gru 2012, 18:36

Post autor: Mordgird »

Sprawdź jak są rozłożone kable napięcia do świec.

Miałem identyczny problem. Przy wyższych biegach (niższych obrotach) auto szarpało/przerywało.

Powodem były przewody które były źle zamontowane po ostatniej wizycie w ASO VW, każda świeca ma swoją długość przewodu z cewki do świecy. Jeżeli przewód dotyka obudowy turbo, przewód przetopi się i będzie odbijać na obudowę turbo

Proponuje
- wymianę przewodów na nowe, które są poprawnie wstawione, nie mogą dotykać obudowy silnika ani turbo
- czyszczenie cewki zapłonowej, która w tych silnikach ma tendencje do korozji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”