Witam.
Temat ma w zasadzie dwie części:
Pierwsza jest taka, że po awarii ori linki z samoregulacją wleciała linka zamiennik, też z samoregulacją. Od tego czasu sprzęgło zaczynało łapać w dość dziwny sposób, a mianowicie lekko załączało przy lekkim wciśnięciu, powiedzmy do 10%, w zakresie 11%-90% nie było żadnej różnicy w łapaniu, i na ostatnich 10% łapało do końca. Na chwilę obecną sprzęgło zaczyna się ślizgać już na załączonym biegu, więc szykuje się wymiana. Pytanie brzmi - czy winę za taką pracę ponosi linka (błąd przy zakładaniu?), czy samo wyjechane sprzęgło.
W drugiej części proste pytanie. Mam dawcę innych części 6N 1.0 ALL po małym lifcie, i siedzi w nim świeżutkie sprzęgło (silnik po awarii rozrządu), więc czy sprzęgło z ALL pasuje do AEX?
Zawsze jest to opcja by mniej obciążyć ledwo dyszący portfel, wszystko idzie na walkę z rudą.