[AEX] Dość oryginalna praca sprzęgła.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

[AEX] Dość oryginalna praca sprzęgła.

Post autor: Winiacz »

Witam.
Temat ma w zasadzie dwie części:
Pierwsza jest taka, że po awarii ori linki z samoregulacją wleciała linka zamiennik, też z samoregulacją. Od tego czasu sprzęgło zaczynało łapać w dość dziwny sposób, a mianowicie lekko załączało przy lekkim wciśnięciu, powiedzmy do 10%, w zakresie 11%-90% nie było żadnej różnicy w łapaniu, i na ostatnich 10% łapało do końca. Na chwilę obecną sprzęgło zaczyna się ślizgać już na załączonym biegu, więc szykuje się wymiana. Pytanie brzmi - czy winę za taką pracę ponosi linka (błąd przy zakładaniu?), czy samo wyjechane sprzęgło.

W drugiej części proste pytanie. Mam dawcę innych części 6N 1.0 ALL po małym lifcie, i siedzi w nim świeżutkie sprzęgło (silnik po awarii rozrządu), więc czy sprzęgło z ALL pasuje do AEX?
Zawsze jest to opcja by mniej obciążyć ledwo dyszący portfel, wszystko idzie na walkę z rudą.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Z tego co sprawdziłem różnią się zaciskiem. Teoretycznie w obu rozmiar samego sprzęgła jest ten sam.
Na podstawie LUka

Zestaw sprzęgła, LuK RepSet
620 1943 00
Średnica [mm]:200

W skład zestawu:
120 0166 10 Tarcza dociskowa sprzęgła
319 0079 11 Tarcza sprzęgła
500 0311 10 Łożysko oporowe

W drugim

Zestaw sprzęgła, LuK RepSet
620 1347 00

Średnica [mm]:200

W skład zestawu:
120 0125 10 Tarcza dociskowa sprzęgła
319 0079 11 Tarcza sprzęgła
500 0311 10 Łożysko oporowe
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”