[6n/6n2] Jak rozebrać serwo?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

[6n/6n2] Jak rozebrać serwo?

Post autor: Primo »

Witam,
mam pytanie jak rozebrać serwo hamulcowe aby metalowe części oddać do malowania? Nie chodzi o regeneracje bo serwo jest dobre ale rozebranie odnowienie i złożenie.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

yyy... niby po co to rozbierać :/ nie lepiej wypiaskować i polakierować ?
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

nie da sie go rozebrac :D maluj tak jak jest zaslep tylko 2 otwory i sruby i tyle
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""kerst""]nie da sie go rozebrac :D maluj tak jak jest zaslep tylko 2 otwory i sruby i tyle[/quote]
nie ma takiego czegoś jak nie da się, dla chcącego nic trudnego :grin: tylko nie wiem jak z powrotnym złożeniem :D
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

MaciekVW no tak da sie :D ale kto je pozniej znowu bedzie zaprasowywał :p
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Panowie da się, da się.
Druga sprawa, co za sens piaskować skoro blacha serwa jest ocynkowana. W tym przypadku tylko ściąganie chemiczne lakieru ma sens.
Po za tym tu się nic nie prasuje, oryginalnie obejma blaszana jest zaciskana w parunastu miejscach. Wystarczy ją poodginać, a przed zdjęciem zacisnąć sznurem obie części bo w środku jest sprężyna i mogło by strzelić w twarz :D.
Zacisnąć trzeba w tych samych miejscach ręcznie. Jak skończę to w swoim temacie będzie mogli zobaczyć efekt.

BTW. Dzisiaj je rozebrałem :agresyw: oddaje do proszku, blachy a obejmę do ocynku i zobaczymy jak to wyjdzie. Później dodam zdjęcia dla potomnych
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Primo""]Witam,
mam pytanie jak rozebrać serwo hamulcowe aby metalowe części oddać do malowania? Nie chodzi o regeneracje bo serwo jest dobre ale rozebranie odnowienie i złożenie.[/quote]
nie no ludzie są niemożliwi
Primo, pytasz się na forum jak to się rozbiera jak sam dobrze wiesz, to nie rozumie po co zakładać temat
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""MaciekVW""]
nie no ludzie są niemożliwi
Primo, pytasz się na forum jak to się rozbiera jak sam dobrze wiesz, to nie rozumie po co zakładać temat[/quote]

Przez te parę dni "rozkminił" jak to rozebrać, czy tak ciężko to pojąć ? :roll:
EOT :closedeyes:
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

[quote=""krzychu20""][quote=""MaciekVW""]
nie no ludzie są niemożliwi
Primo, pytasz się na forum jak to się rozbiera jak sam dobrze wiesz, to nie rozumie po co zakładać temat[/quote]

Przez te parę dni "rozkminił" jak to rozebrać, czy tak ciężko to pojąć ? :roll:
EOT :closedeyes:[/quote]

Dokładnie. Sądziłem właśnie po tych paru dniach, że chyba nikt się tego nie podjoł i sam zdecydowałem zaryzykować i rozebrać serwo.
A tak wogóle, tak dla przykładu po co rozbierać serwo. Między oboma talerzami serwa jest umieszczona uszczelka przylegająca do obu talerzy na kontakcie których pojawiłi się parchy które mogłą powodować nieszczelności. Okazało to się po rozebraniu serwa.
Sprawa druga że o wiele łatwiej się rozbiera serwo producenta FTE (1,6 GTI) niż ATE (1,0). I delikatnie różni się budową w środku. Najważniejsza różnica to sprężyna, która w serwie z gti jest znacznie masywniejsza i co za tym idzie cieżej zgniatalna.
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

a ja dalej twierdze ze rozbieranie serwa do malowania jest bez sensu :) szkoda tyle roboty jeszcze pozniej skladanie swiezo malowanego elementu ktory trzeba zaciskac :/ wystarczy dorwac serwo malo pordzewiale zmatowac odtluscic psiknac gruntem antykorozyjnym podkladaem i baza i gotowe bez kombinowania :)
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

kerst
Aż dziwie się, że ty piszesz takie rzeczy przy twoim podejściu do robienia polówki. :?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

pany każdy robi jak uważa, jeden rozbierze drugi ułatwi sobie drogę i polakieruje w całości
krzychu20, sorry nie zauważyłem daty
Primo, też sorry nie zwracam uwagi na daty, jeśli udało ci się rozebrać, to może opisz po kolei co i jak się robi może się komuś przyda :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”