[quote=""mates86""]Nie masz zapieczonych prowadniczek?[/quote]
raczej ma
czyli masz zaciski jak w 86c2f, moze nie identyczne ale konstrukcja ta sama
http://prntscr.com/67fymx (rysunek z etki dla 6n2)
rozumiem ze nie możesz odkręcić śrub 4,5 tak?
na to niestety nie ma rady zbytnio, prawdopodobnie gumki osłaniające były sparciałe, dostała się woda i zrobiła problem
mozesz jechać z tym mechanika który ma klucz pneumatyczny z udarem i może to ruszy
mi się udało po uszkodzeniu 2 imbusów, wyobleniu łba śruby tak że imbus już sie nie trzymał - skończyło się na spawaniu nakrętki do śruby i odkręcaniu kluczem oczkowym
Spróbuj też polać wd40 od strony klocka tam gdzie śruba wychodzi z zacisku
nie ma co patrzeć na uszkodzenie gumek (16) bo lepiej je wymienić
ślizgi teflonowe (16) i tulejki (2,3) też
ślizgi i gumki z tego co pamiętam dostępne tylko od ATE i tanie nie są ale warto wymienić
same śruby 4 i 5 można kupić w zwykłym sklepie metalowym, ale pamiętaj ze twardość 10.9 (albo 10.6... nigdy nie pamiętam)
Numery katalogowe częsci:
http://prntscr.com/67g0ks
http://prntscr.com/67g0o2
między śrubę 4,5 a tulejke 2,3 powinien być nałożony smar (ja użyłem miedzianego)
upchniecie nowych gumek w zacisku wraz z nowymi ślizgami teflonowymi i tulejkami to jakaś katorga..