[6N] Przekładanie wyposażenia z ALL do AEX
: 13 lut 2015, 18:37
Witam, pokrótce opisze sytuację.
Moje polo 1.4 AEX przedlift było w rodzinie od nowości, kupione w polskim salonie, kupę osób nim jeździło, a ostatnio trafił się mi po dosyć długim pobycie od chmurką. Padła decyzja o małej renowacji, i zachowaniu samochodu na przyszłość.
Sprawa prezentuje się tak, że ojciec wtopił się z kupnem drugiego polo z niemiec, polifta 1.0 ALL, gdzie rzekomo miała być walnięta uszczelka pod głowicą, a walnięty był cały rozrząd, tłoki zastane w bloku, porysowane gładzie cylindrów, ogółem silnik na złom.
W nowszym polo za to jest wspomaganie kierownicy i ABS, jak i również skrzynia z mechanizmem na linki.
I tutaj pada pytanie o kompatybilność części:
-mechanizm ręcznego
-sztywne przewody hamulcowe przód (w AEX rdza się rzuca)
-przełożenie wybieraka na linki bądź całych skrzyni biegów (jeśli druga opcja tylko, to uzupełnię posta o kody skrzyni biegów w obydwu samochodach)
-klapa bagażnika z 3 światłem stop i spoileropodobnym przetłoczeniem
-mechanizm wspomagania (głównie pytanie o pompę i alternator)
-fragmenty wiązki elektrycznej potrzebne do założenia poliftowych zegarów (jeśli nie ma opcji, to robić będę przejściówkę)
-konsola środkowa
-ABS (jeśli duża rzeźba to nie będę robił)
-ewentualne pierdoły które się po lifcie zmieniły, nie wymieniłem, a warto zrobić.
Na wypadek gdyby odzywały się głosy - po prostu przełóż silnik do polifta, odpowiem z góry - nie wchodzi to w grę. Raz że kupa sentymentów, w końcu od dziecka w tym samochodzie jeździłem, dwa że zarejestrowanie polifta wyjdzie więcej niż jest on wart.
Moje polo 1.4 AEX przedlift było w rodzinie od nowości, kupione w polskim salonie, kupę osób nim jeździło, a ostatnio trafił się mi po dosyć długim pobycie od chmurką. Padła decyzja o małej renowacji, i zachowaniu samochodu na przyszłość.
Sprawa prezentuje się tak, że ojciec wtopił się z kupnem drugiego polo z niemiec, polifta 1.0 ALL, gdzie rzekomo miała być walnięta uszczelka pod głowicą, a walnięty był cały rozrząd, tłoki zastane w bloku, porysowane gładzie cylindrów, ogółem silnik na złom.
W nowszym polo za to jest wspomaganie kierownicy i ABS, jak i również skrzynia z mechanizmem na linki.
I tutaj pada pytanie o kompatybilność części:
-mechanizm ręcznego
-sztywne przewody hamulcowe przód (w AEX rdza się rzuca)
-przełożenie wybieraka na linki bądź całych skrzyni biegów (jeśli druga opcja tylko, to uzupełnię posta o kody skrzyni biegów w obydwu samochodach)
-klapa bagażnika z 3 światłem stop i spoileropodobnym przetłoczeniem
-mechanizm wspomagania (głównie pytanie o pompę i alternator)
-fragmenty wiązki elektrycznej potrzebne do założenia poliftowych zegarów (jeśli nie ma opcji, to robić będę przejściówkę)
-konsola środkowa
-ABS (jeśli duża rzeźba to nie będę robił)
-ewentualne pierdoły które się po lifcie zmieniły, nie wymieniłem, a warto zrobić.
Na wypadek gdyby odzywały się głosy - po prostu przełóż silnik do polifta, odpowiem z góry - nie wchodzi to w grę. Raz że kupa sentymentów, w końcu od dziecka w tym samochodzie jeździłem, dwa że zarejestrowanie polifta wyjdzie więcej niż jest on wart.