Strona 1 z 2

[86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 14 gru 2014, 10:32
autor: Kamazowa
Witam.
Mam 1.0 na monowtrysku i chciałabym bardziej ekonomiczny pojazd wiem że mało pali ale może ktoś coś wymyślił w tym temacie.
na dniach będzie instalacja LPG ale może ktoś mieć jakiś patent.

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 14 gru 2014, 12:06
autor: Sanchez77
Eco-driving, małe, wąskie koła ?
Lupo 3L / sdi ?
Jak nie to pozostają magnetyzery, tudzież bilet miesięczny na PKS/MZK ;-)

/down: nie pisałem tego przecież na serio :D

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 15 gru 2014, 7:25
autor: Anonymous
[quote="Sanchez77"]pozostają magnetyzery[/quote]
prędzej świnie zaczną latać niż to coś da :D


1.0 niestety do ekonomicznych nie należny, lepsze były 1.3
Nie kręcimy ponad 3tys jak nie trzeba
przyśpieszamy dynamicznie (max 3/4 wciskamy pedał gazu) do żądanej prędkości
jedziemy na wysokim biegu
zwalniamy na biegu, redukując
pilnujemy ciśnienia w oponach (2bary przód, 1.8 tył)

no i może te 0.5l sie uda zaoszczędzić

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 15 gru 2014, 7:56
autor: adek1983
Ale nie padła podstawowa informacja. Ile aktualnie pali Twoje 1.0. W moim przypadku (1.3 3F) spalanie waha się między 5.8-6.3 L/100 km i uważam to za rewelacyjny wynik. Niższe spalanie może już chyba zapewnić 1.4D jeśli mowa o Polo 86c2f.

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 15 gru 2014, 8:50
autor: Ditu
[quote="adek1983"] W moim przypadku (1.3 3F) spalanie waha się między 5.8-6.3 L/100 km i uważam to za rewelacyjny wynik. [/quote]
Jak ty to robisz ??? masz jakaś cegle pod gazem ??

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 15 gru 2014, 8:57
autor: Anonymous
mój 3F palił 6.5-7 w mieście

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 15 gru 2014, 9:07
autor: adek1983
[quote="Ditu"][quote="adek1983"] W moim przypadku (1.3 3F) spalanie waha się między 5.8-6.3 L/100 km i uważam to za rewelacyjny wynik. [/quote]
Jak ty to robisz ??? masz jakaś cegle pod gazem ??[/quote]

Staram się jeździć zgodnie z przepisami :rotfl: A tak na poważnie to staram się nie przekraczać 3 tyś. obrotów. I większość trasy mam poza miastem.

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 17 gru 2014, 23:12
autor: gall_anonim
Zakładasz nówkę instalację, czy używkę? ile na to przeznaczasz? zastanów się, czy warto... na nowy lpg wydasz tyle, albo więcej, niż swap na diesla 1.4. Mniej już nic w tej budzie nie wypali. Jeśli kupujesz lpg używkę, licz się z tym, że to nie będzie już to, co nowe, a i obsługa będzie droższa, tj, przeglądy i ewentualnie częstsza wymiana świec i przewodów.

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 24 gru 2014, 13:00
autor: Kamazowa
używana instalacja po regeneracji

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 24 gru 2014, 15:58
autor: gall_anonim
ile Cię to kosztuje? butla na ile czasu ma ważność i jaki rodzaj (w koło zapasowe, czy do bagażnika)?

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 26 gru 2014, 13:19
autor: Kamazowa
instalacje mam od Kamaz i Bruczyk
butla stako w koło zapasowe 2009
reduktor brc tecno z 2009
nowe przewody
sterownik Stag2w

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 26 gru 2014, 13:22
autor: Kamazowa
[quote="Sanchez77"], małe, wąskie koła ?
[/quote]

Co masz na myśli wąskie opony na wąskiej feldze i niskie?

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 26 gru 2014, 13:35
autor: adek1983
No np. 145/55 13"

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 26 gru 2014, 13:45
autor: Kamazowa
ok a jak mam felgi 14' ?

Re: [86c2f] 1,0 bardziej ekonomiczny

: 26 gru 2014, 15:28
autor: iJopek
a ile pali teraz twoja polówka ??