Strona 1 z 1

[6n2] polo 1.4 MPI 2000

: 22 lip 2009, 23:15
autor: k.marci
Witam
Posiadam polo 2000r 1.4mpi od miesiąca ale to autko nie jezdzi jak powinno
generalnie nie ma mocy
przy dodawaniu gazu na 4 lub 5 biegu czuc jak silnik szarpie
wymienilem swiece na nowe jest lepiej ale to nie jest to
gdy podłączylem pod komputer to pojawiły mi sie takie kody
18010 i 17978
teraz nie bardzo wiem co mam zrobic :banghead:
pomorzecie?
Przedtem miałem polo 97 1.4 no i chodziła 100 razy lepiej......

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 23 lip 2009, 8:24
autor: suff
szukajka nie boli. Dostales numery kodow to trzeba sie dowiedziec co one znacza o search.php?keywords=kody+vag&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 23 lip 2009, 10:48
autor: Areck1
[quote=""k.marci""]Witam
Posiadam polo 2000r 1.4mpi od miesiąca ale to autko nie jezdzi jak powinno
generalnie nie ma mocy
przy dodawaniu gazu na 4 lub 5 biegu czuc jak silnik szarpie
wymienilem swiece na nowe jest lepiej ale to nie jest to
gdy podłączylem pod komputer to pojawiły mi sie takie kody
18010 i 17978
teraz nie bardzo wiem co mam zrobic :banghead:
pomorzecie?
Przedtem miałem polo 97 1.4 no i chodziła 100 razy lepiej......[/quote]

ze znalezieniem tego błędu mogłeś mieć problemy to pisze:
17978 - możliwe przyczyny usterki:
-> próba manipulacji
-> zwarcie przewodów komunikacji
-> usterka w systemie immobilisera
-> uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem
-> komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO.
miałem taki błąd wymieniłem kluczyk (na zapasowy) i już jest ok:)

ale to nie powoduje problemów z mocą:|
powymieniaj filtry (głównie powietrza) i wtedy zobacz (ale pamiętaj to tylko 60 kucyków)
co do szarpania to nie wiem

pozdro

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 26 lip 2009, 15:42
autor: k.marci
Witajcie
W dodatku mam takie wrażenie że chodzi na 3 swiecie przynajmniej tak sie zachowuje
Jak moge sprawdzic czy jest iskra na wszystkich swiecach czy wszystko działa prawidłowo????????
podejrzewem ze błąd jest od strony napięcia tylko gdzie...???? :scratch:

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 27 lip 2009, 12:44
autor: ragiern
W jakim stanie stanie sa kable WN? Wymieniałeś je po zakupie? Nie mają przypadkiem przebicia?

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 27 lip 2009, 12:54
autor: paffcio
dokladnie sprawdz caly uklad WN, to on odpowiada za poprawna i rowna prace silnika, ja zawsze po kupnie samochodu przed sezonem zimowym wymieniam kable, swiece, kopułke, nie jest to strasznie droga impreza, ale za to święty spokój przy rozruchu jak i jeździe w chłodne i deszczowe dni...

ostatnio dużo deszczu, może wilgoć się dostała i dlatego szarpie ? sprawdz...

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 27 lip 2009, 22:44
autor: k.marci
Witajcie
A więc kupiłam nowe Swiece oraz inna ale używaną cewke napieciową przewodów jeszcze nie zmieniałem ale wyglądają na zdrowe dlatego sie waham.... :scratch:
Jest lepiej ale to jeszcze nie jest to ...brrrrr

-- Pon Lip 27, 2009 11:47 pm --

Chciałbym obejżec to polo ale nie mam uprawnien ...dlaczego ????????????????????

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 27 lip 2009, 23:12
autor: suff
[quote=""k.marci""]Chciałbym obejżec to polo ale nie mam uprawnien ...dlaczego ????????????????????[/quote]

bo pewnie jest dostepne tylko dla Klubowiczow, a ty takim nie jestes. Daj znac ktore Cie interesuje to moze wlasciciel po prosbie wysle ci linka do zdjec :-) BTW, dziekuje za pochwale :-)

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 28 lip 2009, 13:38
autor: Gregor23pl
z tymi kablami WN to jest najczęstsza przyczyna ale problemem też może byc uszkodzona pompa paliwa- przy wyższych obrotach może nie dawać wystarczającego ciśnienia tak samo przy większym obciążeniu-czyli np. gwałtowne dospieszenie

sprawdź jakie ciśnienie daje pompa

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 28 lip 2009, 19:07
autor: k.marci
no tak tylko jak to zrobić??????????

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 30 lip 2009, 12:00
autor: Gregor23pl
samemu będzie ci ciężko ,
ja zrobiłem sam ale było troszke kombinacji wpiąłem się z ciśnieniomierzem z króćcami własnej roboty pod przewód zasilający listwe wtryskową.


polecam podjechac pod warszat jakiś i jak mają przyrząd to dużo nie wezmą.

albo podpiąć pod komputer polówke -pod zwyczajny a nie VAG i musi wyjść co go boli.jak nic nie wyjdzie to zostają kable WN

co do kabli to ja kiedys kupiłem NGK i samochód szarpał bardziej niz przed wymianą co się okazało była taka dyskoteka ze dramat. kupiłem inne i jest idealnie , tamte oddałem na reklamacje -wynik napisali ze przebić nie stwierdzono :butcher:

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 30 lip 2009, 22:27
autor: k.marci
moze i tak....


Patrzałem teraz jak wyglądają swiece-zmieniłam je na nowe ok 15dni temu i normalnie się przeraziłem :bow:
Wszystkie są mokre w ,czarne i w dodatku jest nalot z sadzy między elektrodami
Czyli sest coś nie tak !!!!!!
Samochód nie ma siły....jedzie bo jedzie w dodatku czuc paliwem z tłumnika normalnie sie dławi tak jakby nieprzepalał.
może to mina przewodów chociaż te wyglądają na dobre
Odezwe się jak wymienie kabelki

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 31 lip 2009, 10:04
autor: Gregor23pl
jak masz świece mokre to po mojemu to go zalewa czyli daje za bogatą mieszanke, dlatego go muli i pluje paliwem w wydech.

Może sonde masz walniętą albo wtryski leją . ja bym szukał z tej strony.
jedź na kompa tylko nie vag'a i ci wszystko wyjdzie

Re: polo 1.4 MPI 2000

: 10 wrz 2009, 17:42
autor: k.marci
Witam
Słuchajcie....
okazało się że wtryski paliwa były zabrudzone -posiadały nalot co uniemożliwiało prawidłową ich prace . Teraz jest git !!!!!!!!!!!!! :bb: :bb: :bb:
pozdrawiam wszystich