Witam kolejnego posiadacza VW Polo na naszym forum.
1. Jeśli chodzi o uchwyt na telefon to nie jestem pewien czy nie jest przypadkiem przykręcony do zaślepki. Jeśli nawet, to zaślepkę można dostać na allegro za grosze, ewentualnie wstawić uchwyt na kubek, lecz to trochę kosztuje bo je ciężko dostać.
Radio bardzo często można wyjąc używając pilniczków do paznokci. Trzeba je wsunąć w miejsce kluczy do radia i wysunąć radio. Półka pod radiem u mnie wychodzi gładko. wystarczy ja złapać i wysunąć.
2. Jeśli włączysz tryb ECON, to klimatyzacja jest wyłączona.
3. Tak jak pisałem wcześniej ten uchwyt jest prawdopodobnie przykręcony do zaślepki.
4. Przy takim ustawieniu przycisku ogrzewania lusterek lusterka będą grzać jeśli włączysz ogrzewanie tylnej szyby.
5. Kluczyk informuje o inspekcji samochodu, czyli wymianie oleju, która jest z góry ustalona na określoną ilość kilometrów. Można to jakoś skasować kombinacją, ale jej teraz nie pamiętam.
Co do uchwytu to skład się on jakby z dwóch elementów plastowych, jeden to ta wystająca cześć która trzyma się na zatrzaskach, drugi to element przypominający zaślepkę których jest przykręcony do wspornika. Najpierw odciągamy ten wystający element, potem od spodu jest śrubka na której trzyma się zaślepka, a pod zaślepką widać wspornik który trzeba zdemontować. Tutaj masz link do zdjęć które myślę że ci wszystko rozjaśnią http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/uc ... /3867906/1
Dziękuje Nemesis za odpowiedź.
neos50, a żeby rozdzielić te 2 elementy bez wyciągania ich z deski, jest trudne? Mam to ciągnąć w swoją stronę czy jak?
A jeszcze jedno pytanie. Mam silnik 1.4 TDi 55kW Polówka jest z 2004 roku. Rozrząd mam na pasku czy łańcuchu? Bo kolega mnie postraszył, że jak jest na pasku to muszę co 60tyś km zmieniać pasek i pilnować zmiany oleju. U mnie wymiana oleju będzie przy 165tyś km teraz mam 163tyś km. Olej 0w30 więc z tym problemu nie będę miał, ale jak wyjdzie, że mam rozrząd na pasku to po czym rozpoznać, że potrzebuje zmiany?
[quote=""Sraczo_Paczo""]PS. Mój pierwszy post gdzieś zniknął, ten z pytaniami.[/quote]
coś musiało pójść nie tak jak akceptowałem temat. robiłem to z fona więc coś mogło uciec. napisz je jeszcze raz w kolejnym poście.
[quote=""neos50""]neos50, a żeby rozdzielić te 2 elementy bez wyciągania ich z deski, jest trudne? Mam to ciągnąć w swoją stronę czy jak?[/quote]
tam na zdjęciach wszystko widać, ten większy element jest zamocowany to tej zaślepki na 4 zatrzaski, trzeba to pociągnąć w swoją stronę ewentualnie trochę na boki aby odblokować te zatrzaski, nic trudnego na pewno sobie poradzisz.
Dobra poradziłem sobie z tym uchwytem. Było troszkę trudno bo nie chciałem nic robić na siłę. Użyłem śrubokręta i wszystko poszłoby bez problemów gdyby nie to ze mi się ześlizgnął i zrobiłem dosłownie 2mmx2mm ryskę w desce rozdzielczej, tej obok uchwytu co jest pokryta taką niby gumą. Można to jakoś zamaskować czy nie przejmować się bo i tak w przyszłości się jeszcze porysuje. (mam telefon wykonany z podobnego tworzywa, po kilku latach użytkowania jest teraz gładki i praktycznie nie ma pozostałości po tej przyjemnej w dotyku gumie, tylko w rowkach) Obok radia tez mam takie zadrapania ale to już po pierwszym właścicielu.
Mam kolejne pytanie. Piszczy mi hamulec podczas jazdy, wystarczy, że pociągnę lekko ręczny do góry i dźwięk ustaje. Jak mogę się pozbyć tego piszczenia? One występuje podczas jazdy a nie hamowania.