[86c2f] 3f Silnik przebiera na niskich obrotach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dawida3
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 paź 2014, 13:47

[86c2f] 3f Silnik przebiera na niskich obrotach

Post autor: Dawida3 »

Sieamnes od niedawa jestem posiadaczem Polo 1.3gt no i ostatnimi dniami dośc dziwne rzeczy sie dzieją od 900rmp do 1500rmp chodzi ja by na 3 gary a gdy go wyżej wkręcę chodzi normalnie. nieraz zdarzy sie tak ze go tak zadławi ze zgaśnie wtedy musze poczekać z minutkę i normalnie odpali. Co może być nie tak? świeczki wymienione przebicia nie ma na kablach palec i kopułka przeczyszczone...
Dodam też ze auto puszcza czarny dymek niczym disel :))
Pozdrówki !
D
Dawida3
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 paź 2014, 13:47

Post autor: Dawida3 »

Up. Dodam również ze autko strasznie przerywa na dziurach :
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

po pierwsze czy to na pewno 3F, a nie NZ?

po drugie tak samo jest gdy jest zimny i gdy się nagrzeje?

po trzecie, sprawdzałeś czujnik temperatury i lambdę?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Ja bym jeszcze podmienił czujnik halla. Ale na początek proponuję koledze odpięcie sondy lambda i niebieskiego czujnika temperatury.
D
Dawida3
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 paź 2014, 13:47

Post autor: Dawida3 »

3f ! nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Jutro bede kombinował z czujnikiem i lambdą:) jest dziwny efekt np: jade odpuszczę troszkę gazu i po chwili dam troszkę gazu to jest efekt jak by przyhamowania i po chwilce ogień. I na dziurach zaczyna przerywać
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Podepnij pod komputer, będziesz wiedział o wiele więcej.
Potencjalne przyczyny:
Brudna przepustnica, padający moduł zapłonowy w cewce, lewe powietrze, padający wtrysk lub słaba wydajność pompy, filtr paliwa, no i powyższe sugestie...
Wykręć świece i zrób zdjęcia (zaznaczając która świeca była wkręcona w jaki gar). Po świecach można dużo wywnioskować.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”