[6N] tuleja lewarka?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
klonek
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2014, 20:57

[6N] tuleja lewarka?

Post autor: klonek »

Witam,

posiadam polo 6n, 95r, 1.0, 33kw.

Mam problem z tuleją lewarka? Tutaj na zdjęciu część widoczna która wypadła.
Przykręciłem ją małym wkrętem i przez kilka miesięcy był spokój. Teraz zaczął wyskakiwać ten srebny pręt z niej.

Może ktoś wie, jak dokładnie się to nazywa, bo nie mogę nigdzie znaleźć tego by to dokupić.
Albo ewentualnie, co z tym zrobić?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

na obrazku nr 12
http://www.partsbase.org/vw/polo-derby- ... mechanism/

tuleja nr OE 6N0711166 , cena około 12zł

[quote=""klonek""]Teraz zaczął wyskakiwać ten srebny pręt z niej.[/quote]
Ten srebrny pręt to haczyk cięgna (patrz nr 5 na powyższym obrazku).
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

Możliwe też, że nie posiadasz elementu nr 20 (słabo to widać na tym zdjęciu które zrobiłeś), który jest odpowiedzialny za mocowanie tego cięgna przy obudowie mechanizmu zmiany biegów. Stad lata ono i wybija Ci tą tuleje z mocowania.
k
klonek
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2014, 20:57

Post autor: klonek »

Dzięki za pomoc, tulejka już wymieniona. Nie chciała wskoczyć do końca na zatrzaski... ale sobie poradziłem na swój sposób :D

Elementu nr 20 nie widzę, bo ten haczyk cięgna chowa się w takim okrągłym otworze (jak na schemacie z postu nr 2), a zaraz za nim jest metalowa ściana, a pewnie za nią ma być ten elem. nr 20?
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

Element nr 20 powinien zabezpieczać dodatkowo mocowanie linki właśnie w tej "metalowej ścianie".
Powinien znajdować się przed nią, przylegać do niej i być widoczny jak podniesiesz mieszek.
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”