[6n1,5] dirt winter &clean summer
: 12 sie 2014, 20:30
Mój stary temat na PKP : http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=2646
MODEL: Polo 6N 98r.
SILNIK: 1,4 APQ
MOC:60km
MODY POD MASKA: seria + lifty maski, polerka pokrywy i osłony kolektora
ZAWIESZENIE: kit 60/60 -> KW v.1 inox
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: 15" MiM ala Porsche, opony przód KUMHO 175/55, tył Continental EP2 175/55
15"Corrado G60 Sebringi 15x6 z zimówkami w rozmiarze 175/50/15.
16x6,5 sibenhole Alfa Romeo po wibracji z oponami 165/40
NADWOZIE: zderzak przedni szeroki plus halogeny, tył szeroki, lampy przód in.pro, tył 6n2, klamki w kolor, listwy drzwiowe out, wycieraczka tył out,
WNETRZE: seria polski salon- dodane od siebie boczki z miejscami na głośniki, gała wolfsburg edition,
AUDIO:seria- zrobiono- przód DLS up6, bagażnik sub od PB, zasilane oldschoolem PHILIPS DEP 6050 - w chwili obecnej GAMMA V plus seria przód i sub w bagażniku
Opis: Dla nie pamiętających temat auto zakupione od wuja z przebiegiem 26,5tys km ok. 2007/8 roku. Auto typowo polski salon. Czyli golas. Zmiany zaczęły się chwilkę po kupnie. Wleciały aluminiowe felgi 13" no name, listwy drzwiowe wyleciały.
ZROBIONO:
licznik seat bursztyn
przełącznik świateł ibiza
zapalniczka czerwona gti
-climatronic ori vw
-wspomaganie ori vw
-elektryka szyb ori vw
-centralny zamek ori vw
- szyba przednia 6n2 plus listwy dachowe
- czujnik deszczu oraz lustro fotochrom
- boczki pod głośniki
-lifty maski
- lampy In-Pro przód
-lampy tył 6n2
- zderzaki przód tył 6n w wersji szerokiej plus hokej 6n2
-halogeny przód
- spryskwiacze reflektorów ori vw
-protektory lamp przód ori vw
-wszystkie słupki we floku
-uszczelki drzwi na czarno
-przód zderzak hybryda 6n/6n2 wraz z kratkami z gti oraz halogenami i dokładką 6n2gti
-tymczasowo lampy ala 6n2 gti
- progi ori accesories vw
-klamki i listwy dachowe w kolor
foty po zakupie (najstarsze jakie mam)

















oraz od dupy strony lekkie spasowanie

zapewne zapomniałem opisać jak to miałem przygód bez liku dlatego zapraszam do artykułu o historii polo w moich rękach:
http://rocknlow.com/odpowiedni-moment-c ... damianese/
więcej świeżych zdjęć w dobrej rozdzielczości na :
https://driiive.com/damianese/Volkswage ... 1-1998r-/#
MODEL: Polo 6N 98r.
SILNIK: 1,4 APQ
MOC:60km
MODY POD MASKA: seria + lifty maski, polerka pokrywy i osłony kolektora
ZAWIESZENIE: kit 60/60 -> KW v.1 inox
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: 15" MiM ala Porsche, opony przód KUMHO 175/55, tył Continental EP2 175/55
15"Corrado G60 Sebringi 15x6 z zimówkami w rozmiarze 175/50/15.
16x6,5 sibenhole Alfa Romeo po wibracji z oponami 165/40
NADWOZIE: zderzak przedni szeroki plus halogeny, tył szeroki, lampy przód in.pro, tył 6n2, klamki w kolor, listwy drzwiowe out, wycieraczka tył out,
WNETRZE: seria polski salon- dodane od siebie boczki z miejscami na głośniki, gała wolfsburg edition,
AUDIO:seria- zrobiono- przód DLS up6, bagażnik sub od PB, zasilane oldschoolem PHILIPS DEP 6050 - w chwili obecnej GAMMA V plus seria przód i sub w bagażniku
Opis: Dla nie pamiętających temat auto zakupione od wuja z przebiegiem 26,5tys km ok. 2007/8 roku. Auto typowo polski salon. Czyli golas. Zmiany zaczęły się chwilkę po kupnie. Wleciały aluminiowe felgi 13" no name, listwy drzwiowe wyleciały.
ZROBIONO:























foty po zakupie (najstarsze jakie mam)

















oraz od dupy strony lekkie spasowanie

zapewne zapomniałem opisać jak to miałem przygód bez liku dlatego zapraszam do artykułu o historii polo w moich rękach:
http://rocknlow.com/odpowiedni-moment-c ... damianese/
więcej świeżych zdjęć w dobrej rozdzielczości na :
https://driiive.com/damianese/Volkswage ... 1-1998r-/#