Witam!
Dopiero zabrałem się za rozkręcenie drzwi i powiem Wam, że wymiana boczków to i może jest pikuś bo i manual się na tym kończy.
Oczywiście tego nie naprawiłem. Po zdjęciu boczków jest pianka i sporo wpinek czy spinek. Jakbym nie miał "zestawu małego włamywacza" firmy Yato to bym w ogóle nie obejrzał mechanizmu szyby.
Pianke miałem na dodatek przyklejoną więc odrywanie jej to była misja, żeby to póżniej w kawałkach nie zostało, a było ciężko tego nie uszkodzić.
Mechanizm podnoszenia szyby jest schowany za blachą która trzyma boczek i klamkę drzwi. Dostęp do tego jest tak słaby, że zaledwie udało mi się zobaczyć co jest nie tak.
A co jest nie tak?
Linka zsunęła się z tego krążka na którym jest skręcona w taki sposób, że nie jest naciągnięta a kręcenie korbką skręca ją i nic nie daje
Należałoby tą linkę nałożyć na swoje miejsce i naciągnąć. Jak to zrobić? Zapewne wykręcić mechanizm szyby. Szczerze nie wiem jak to dalej będzie wyglądać więc raczej się tego nie podejmę bo nie mam zamiaru zbierać szyby z ziemi, albo zaklejać drzwi folią kiedy okaże się, że nie będę potrafił tego złożyć.
Macie jakieś pomysły konkretne?
Mam też dla Was zagadkę.
W drzwiach znalazłem leżący luzem element o numerze KTO 1H4 839 323
Taki plastikowy kapturek.
Tu są zdjęcia:
http://www.iv.pl/images/92820181765564628942.jpg
http://www.iv.pl/images/10011517999097118085.jpg
Zatem widzicie. Nie jest fajnie.