miodzik - Polo 6N1 1.4 MPi 44KW 1998
: 18 cze 2014, 9:38
Hej.
Model: 6N1
Rok produkcji: 1998
Liczba furtek: 5
Silnik: 1.4 MPi 44 KW
Kolor: ciemna wiśnia
Koła: alufelgi (chyba oryginalne) 13''
Wyposażenie:
airbag kierowcy
centralny zamek + pilot
autoalarm
oryginalna Gerdowska blokada skrzyni biegów
Przeprowadzone zmiany:
zmiana przedniego grilla na jednolity, ale cały i nie połamany
wymienione rygle oryginalne na aluminiowe
dokupienie dekielków do alufelg
założenie ramek klubowych 
zmiana kierunkowskazów przednich z marchewkowych na białe
Nagłośnienie:
jednostka sterująca AV CAR RADIO AV8950BT <- wszystkoczytające wraz z BT 
głośniki oryginalne i tylko z przodu przy przedniej szybie
Planowane zmiany:
przednie zderzaki na szerokie
dołożenie lepszego nagłośnienia
dołożenie wspomagania kierownicy
zmiana gałki zmiany biegów z oryginalnej na gałkę np z VW Gofla.
Polo kupiłem w sobotę 14.06. Zdjęć jeszcze za wiele nie zrobiłem. Sukcesywnie będę robił i prezentował auto w całości.
Kilka słów o Poli...
Ponieważ na co dzień jestem aktywnym klubowiczem Zafira Klub Polska (pod tym samym nickiem) i tym samym posiadaczem Zafiry mogłem sobie pozwolić na spokojne powolne poszukiwanie i rozglądanie się po okolicy w celu wyłapania w miarę zadbanego egzemplarza VW Polo. Wybór padł na ten model, ponieważ podoba się on mojej drugiej połówce, która docelowo jakiś czas będzie nim jeździć do pracy, po dzieciaki do przedszkola, na zakupy czy małe wypady nad morze lub jezioro. Głownie rekreacyjnie.
Nasze wytyczne do kupienia drugiego auta do rodziny były zwyczajnie podyktowane życiem. Silnik benzynowy - głównie jazda w cyklu miejskim. Małe gabaryty - możliwość zaparkowania w zasadzie wszędzie. Pięć drzwi - konieczność z uwagi na maluchy. Reszta miała mniejsze znaczenie. Oczywiście jako Zafiomaniak szukaliśmy wpierw w rodzinie Opla czegoś co by nam podpasywało, ale Corsa z wersji B odpadła od razu bo wygląd się nie podobał mojej żoneczce, wynalazki typu Agila były tylko przez moment brane pod uwagę, na Corsę C na razie finansowo nie możemy sobie pozwolić a jak już to żonka by chciała wersję D ale to mooooże kiedyś w dalszej przyszłości. Sumarycznie oglądając różne auta wybór padł na Polo i pewnie jak jesteśmy przy Polo to przyszłościowo zwyczajnie wymienimy je na młodszy model.
Zdjęcie zrobione moim telefonem, kiedy to sama Polcia zaparkowała przed naszym blokiem z karteczką "na sprzedaż"

Po sprawdzeniu na możliwie znane mi sposoby zdecydowałem się na kupno.
Auto jest do drobnych poprawek lakierniczych i wizualnych, jednak prowadzenie dotychczasowe samego auta przez poprzedniego właściciela było dla mnie pozytywnie zaskakujące, choć auto wymaga odszczurzenia i przygotowania do ludzkiej (po mojemu) używalności.
Auto na dzień dzisiejszy po za kosmetyką nie wymaga specjalnie nakładów finansowych.
Co prawda od razu na dzień dobry wymieniłem połamany przedni grill na nie oznakowany - dostałem taki od poprzedniego właściciela, który nie miał czasu (lub mu się nie chciało) zmienić go na nie połamany.

W przyszłości być może uda mi się kupić nowy, oryginalny z oznakowaniem VW.
Od razu w pierwszej kolejności wymieniłem rygle na nowe. Stare były z oryginalnych tylko dwa, trzeci dosztukowywany jak sądzę od Passata a czwarty połamany.



W przygotowaniu co chcę zrobić w najbliższej przyszłości to zmianę kierunków przednich na białe, kupno dekielków na alusy, albo zmianę całych alusów na nowe, podobają mi się szerokie zderzaki i może też takie zamontuję.
Niestety nie jestem mechanikiem samochodowym, nie mam warsztatu ani nawet porządnego garażu, więc moja modyfikacja będzie raczej kosmetyczna i delikatna na ile będzie możliwa w moim zakresie.
Jednak jestem bardzo mile zaskoczony dynamiką samego auta.
Pola jest wyposażona w benzynowy silnik o pojemności 1.4 litra. Wersja podstawowa i najsłabsza z wersji jakie wyszły, ale i tak bardzo mi się przyjemnie prowadzi auto przy tej pojemności.
Dystrybucja auta jest krajowa - z Poznania. Auto wyprodukowane w maju 1998 roku w kolorze ciemnej wiśni.
Na tym forum będę chciał zgłębić swoją wiedzę na temat tego modelu i samej marki Polo. Forum z uwagi na ogrom wiedzy jaka jest tutaj zgromadzona spodobało mi się bardzo i mam nadzieję rozgościć się tu na dłużej, oraz w miarę możliwości służyć pomocą i swoja wiedzą.
Obecny VW Polo nie jest to mój pierwszy VW. Wcześniej miałem Jettę, a z grupy VW miałem Skodę Felicję i Fabię. Jettą jeździłem sam, pozostałe dwa auta były jako drugie w rodzinie użytkowane głównie przez ładniejszą część mojego świata. Generalnie jak dobrze policzyłem jest to moje 16 auto odkąd za wakacyjną pracę tuż po zrobieniu prawa jazdy kupiłem sobie malucha
Niebawem jak odszczurzę auto zrobię więcej szczegółowych zdjęć i pochwalę się nimi na forum.
Mam nadzieję, że Polcia będzie mi (nam) dobrze służyła
Serdeczności!
Marcin
Model: 6N1
Rok produkcji: 1998
Liczba furtek: 5
Silnik: 1.4 MPi 44 KW
Kolor: ciemna wiśnia
Koła: alufelgi (chyba oryginalne) 13''
Wyposażenie:




Przeprowadzone zmiany:






Nagłośnienie:



Planowane zmiany:




Polo kupiłem w sobotę 14.06. Zdjęć jeszcze za wiele nie zrobiłem. Sukcesywnie będę robił i prezentował auto w całości.
Kilka słów o Poli...
Ponieważ na co dzień jestem aktywnym klubowiczem Zafira Klub Polska (pod tym samym nickiem) i tym samym posiadaczem Zafiry mogłem sobie pozwolić na spokojne powolne poszukiwanie i rozglądanie się po okolicy w celu wyłapania w miarę zadbanego egzemplarza VW Polo. Wybór padł na ten model, ponieważ podoba się on mojej drugiej połówce, która docelowo jakiś czas będzie nim jeździć do pracy, po dzieciaki do przedszkola, na zakupy czy małe wypady nad morze lub jezioro. Głownie rekreacyjnie.
Nasze wytyczne do kupienia drugiego auta do rodziny były zwyczajnie podyktowane życiem. Silnik benzynowy - głównie jazda w cyklu miejskim. Małe gabaryty - możliwość zaparkowania w zasadzie wszędzie. Pięć drzwi - konieczność z uwagi na maluchy. Reszta miała mniejsze znaczenie. Oczywiście jako Zafiomaniak szukaliśmy wpierw w rodzinie Opla czegoś co by nam podpasywało, ale Corsa z wersji B odpadła od razu bo wygląd się nie podobał mojej żoneczce, wynalazki typu Agila były tylko przez moment brane pod uwagę, na Corsę C na razie finansowo nie możemy sobie pozwolić a jak już to żonka by chciała wersję D ale to mooooże kiedyś w dalszej przyszłości. Sumarycznie oglądając różne auta wybór padł na Polo i pewnie jak jesteśmy przy Polo to przyszłościowo zwyczajnie wymienimy je na młodszy model.
Zdjęcie zrobione moim telefonem, kiedy to sama Polcia zaparkowała przed naszym blokiem z karteczką "na sprzedaż"

Po sprawdzeniu na możliwie znane mi sposoby zdecydowałem się na kupno.
Auto jest do drobnych poprawek lakierniczych i wizualnych, jednak prowadzenie dotychczasowe samego auta przez poprzedniego właściciela było dla mnie pozytywnie zaskakujące, choć auto wymaga odszczurzenia i przygotowania do ludzkiej (po mojemu) używalności.
Auto na dzień dzisiejszy po za kosmetyką nie wymaga specjalnie nakładów finansowych.
Co prawda od razu na dzień dobry wymieniłem połamany przedni grill na nie oznakowany - dostałem taki od poprzedniego właściciela, który nie miał czasu (lub mu się nie chciało) zmienić go na nie połamany.

W przyszłości być może uda mi się kupić nowy, oryginalny z oznakowaniem VW.
Od razu w pierwszej kolejności wymieniłem rygle na nowe. Stare były z oryginalnych tylko dwa, trzeci dosztukowywany jak sądzę od Passata a czwarty połamany.



W przygotowaniu co chcę zrobić w najbliższej przyszłości to zmianę kierunków przednich na białe, kupno dekielków na alusy, albo zmianę całych alusów na nowe, podobają mi się szerokie zderzaki i może też takie zamontuję.
Niestety nie jestem mechanikiem samochodowym, nie mam warsztatu ani nawet porządnego garażu, więc moja modyfikacja będzie raczej kosmetyczna i delikatna na ile będzie możliwa w moim zakresie.
Jednak jestem bardzo mile zaskoczony dynamiką samego auta.
Pola jest wyposażona w benzynowy silnik o pojemności 1.4 litra. Wersja podstawowa i najsłabsza z wersji jakie wyszły, ale i tak bardzo mi się przyjemnie prowadzi auto przy tej pojemności.
Dystrybucja auta jest krajowa - z Poznania. Auto wyprodukowane w maju 1998 roku w kolorze ciemnej wiśni.
Na tym forum będę chciał zgłębić swoją wiedzę na temat tego modelu i samej marki Polo. Forum z uwagi na ogrom wiedzy jaka jest tutaj zgromadzona spodobało mi się bardzo i mam nadzieję rozgościć się tu na dłużej, oraz w miarę możliwości służyć pomocą i swoja wiedzą.
Obecny VW Polo nie jest to mój pierwszy VW. Wcześniej miałem Jettę, a z grupy VW miałem Skodę Felicję i Fabię. Jettą jeździłem sam, pozostałe dwa auta były jako drugie w rodzinie użytkowane głównie przez ładniejszą część mojego świata. Generalnie jak dobrze policzyłem jest to moje 16 auto odkąd za wakacyjną pracę tuż po zrobieniu prawa jazdy kupiłem sobie malucha

Niebawem jak odszczurzę auto zrobię więcej szczegółowych zdjęć i pochwalę się nimi na forum.
Mam nadzieję, że Polcia będzie mi (nam) dobrze służyła

Serdeczności!
Marcin