Strona 1 z 1

[Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 27 maja 2014, 17:13
autor: grandi
Chciałbym prosić o jakąkolwiek pomoc z waszej strony , każda sugestia czy uwaga może być cenna.

Auto ma przebieg 280 tys, - autentyczny , silnik był po remoncie nic nie żre oleju wszytsko ładnie chodziło do czasu.

Problem pojawiał się tego typu że auto po odpaleniu i ruszeniu strasznie szapało że nie dało się jechać jak by paliwa nie dostawał , zdążyło się to 2-3 razy tak to było tip top.

Teraz po uruchomieniu auta (pali bez najmniejszych problemów) auto przygasa kulawo chodzi , jak by miało zaraz zgasnąć , po czym podnosi sobie sam obroty do 1400, jak bym ruszył to tak nim szarpie jak by paliwa nie dostawał , Mija minuta czasu auto wskakuje na normalne obroty i wszystko jest git.



https://www.youtube.com/watch?v=sM_91su ... e=youtu.be

Pod koniec to ja już gazowałem

Na gazie odpala bez problemowo

Wymienione zostało:

-kable beru
-świece ngk
-palec beru
-kopułka beru
-wtrysk czyszczony
-podstawa wtrysku
-węże od podciśnienia


Reset komputera nic nie daje

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 28 maja 2014, 8:02
autor: mates86
Jaki silnik?

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 28 maja 2014, 8:33
autor: Anonymous
1.8 rp jest w temacie...

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 28 maja 2014, 8:47
autor: mates86
Może silniczek krokowy?

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 28 maja 2014, 10:48
autor: grand
3 podmieniałem na szrocie

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 29 maja 2014, 11:08
autor: Ditu
Jeśli mogę to proponuję jeszcze podmień cewkę ja bym obstawiał.

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 19 cze 2014, 11:47
autor: grand
Sadze ze jak byla by to cewka na gazie by nie odpalal bez problemu

Re: [Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

: 19 cze 2014, 18:23
autor: Stanley
Masz identyczny problem jaki niedawno przerabiałem z chwilowym falowanien obr. po rozruchu silnika, tyle, że w znacznie nowszym. Winnym okazał się znaczny spadek napięcia aku, z powodu zaśniedziałych zacisków aku i to powodowało krótkotrwałe falowanie obr. silnika. Po oczyszczeniu zacisków problem ustąpił. Jeżeli nie sprawdzałeś tego, to warto tam pozagłądać, ale nie koniecznie ta sama usterka jest u ciebie.