Pacjent to Polo z 1991 r. 1.0. Po zakupie okazało się, że zbiornik paliwa wymaga wymiany. Mechanik założył nowy i oddał auto. Przy pierwszym tankowaniu okazało się, że źle się odpowietrza i paliwo wylewa się przez wlew. W ramach reklamacji poprawił podobno "zagięty wężyk". Faktycznie - kolejne tankowanie przebiegało bez problemu.
Dziś okazało się, że przy zatankowanym do pełna baku i ostrzejszym zakręcie w lewo wylewa się paliwo... Zajrzałem pod auto i zauważyłem luźny przewód. Szukałem w internecie schematów ale nie wiem czy to co znalazłem to "właśnie to". Wydaje mi się, że luźny przewód to nr 8.
Czy możecie coś poradzić z własnego doświadczenia? Coś spadło i kiedy skręcam w lewo, paliwo przelewa się z prawej strony zamiast na nowo do baku to na zewnątrz?
Poniżej fotki:



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce7 ... 48b80.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5d ... 1893f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae9 ... af74e.html