Altea 1.9 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Altea 1.9 TDI

Post autor: Iceman »

Kolejne wozidło czas przedstawić.

Potrzeba była na trochę większe auto i koniecznie 5-cio drzwiowe.

Plan był na golfa v. Niestety stan większości egzemplarzy był krótko mówiąc kiepski..

Trafił się hiszpański vw :) z sensowny 1.9 tdi pod maską.

Wyposażenie raczej standardowe :

ABS
ESP
4 x poduszki plus kurtyny
Klimatyzacja plus fabryczny odtwarzacz cd
Elektryka szyb x 4
Centralny zamek plus elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka
Komputer pokładowy
Oryginalne felgi 16 z oponami 205/55/16
Przyciemnione szyby boczne tył plus tylna

Plany :

Wymiana kompletnego sprzęgła plus dwumasy ( już w drodze do mnie zestaw Luka-a )
Oryginalne felgi 17
Trochę ori dodatków seata, końcówka wydechu itp.




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

:crazy: hehe,jednak w łoplu długo nie wysiedział :grin:
całkiem przyjemny autobusik w fajnym kolorze :good:
silniczek to 105-tka ?
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

łopel to pomyłka :grin:
ale będę go dobrze wspominał, złotówki nie dołożyłem, a sprzedając jeszcze trochę na nim zarobiłem

co do silnika to standardowa 105-ka, wleci pewnie jakiś program na optymalne 125-130 koni bo jednak buda trochę waży

najpierw muszę ogarnąć dwumas bo swoje juz przeżył i powoli ma dość :grin:
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

Fajny Hiszpan ;)

Daj foty wnętrza! :D
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

patrykmp3

wnętrze standardowe, nie jest to wersja fr niestety, wpadnie rcd 510 to się troche ożywi :) musze tylko gateway-a zmienić na nowszego bo mi będzie aku rozładowywał


Obrazek

Obrazek

Obrazek

najbardziej cieszy spalanie, to średnia z dojazdu do pracy i z powrotem, 7,5 km w jedna stronę po mieście ;)

muszę jeszcze ogarnąć emeryten style :crazy: to może jeszcze urwę z dwie dziesiąte

Obrazek
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Powiedz mi co to za motyw z rozładowywaniem aku ?

Miałem ostatnio u siebie klienta który się upierał, ze navi jest seryjne u niego a miał konkretny pobór prądu.
po odłączeniu radia spadło o 1,5.
Obrazek
t
tajpej

Post autor: tajpej »

jak masz radio typu RCD 310 510 RNS 310 510 musisz mieć GATEWAY z ostatnim numerem wyższym niż L ponieważ radio będzie rozładowywać akumulator
nie ma szans że miał ori navi w samochodzie jak wyjechało z salonu musiał ktoś dołożyć
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

dokładnie, jak tajpej napisał

ciągnąc ot ;-) skopiowanie z forum leona :

Gateway, od "L" w górę które nie rozładowują akumulatora od radia RNS ani RCD
Q - 1/12/2008
S - 1/11/2009
AD - 01/01/2011
7N0907530 - od 01/01/2011
7N0907530C - do dnia 01/11/2011
7N0907530 H z02 do dnia 01/02/2012
7N0907530 M z03 do dnia 01/06/2012
7N0907530 M z04 do dnia 01/06/2012
7N0907530 R z01 do dnia 01/08/2012
7N0907530 AB z01 do dnia 01/02.2013
7N0907530 AF z01 - najnowszy
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Iceman gratki, jeden z najładniejszych minivanów i w dodatku z pancernym 1.9 pod machą ;) Sam na taką polowałem kiedyś, ale wtedy kosztowały jeszcze gruba kasę.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

dzięki Skfarek ;-)

ostatnio autobus trochę zastrajkował, zapalił się check engine, po podłączeniu pod kompa pojawił się błąd związany z egr-em

po sprawdzeniu okazało się, że membranka w zaworze już trochę przepuscza więc czyszczenie nie miałoby większego sensu.

klik na allegro i jest, oryginał wahler-a

Obrazek

Obrazek

niedługo pierwszy mod, ori biksenon nieskrętny :-)

i takie tam dwie foty z kapelusza :-)

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Ale mi sie nie podobają te szyby lustrzane :/
Jakaś większa fela i będzie git :D
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

szybki lustrzane na tył założył dealer w salonie przy odbiorze nowego auta

mam nawet certyfikat z przepuszczalności światła itd.

w realu nie przeszkadzają i nie ma wioski ;)

felga będzie większa, najpewniej 18 z leona 1p fr, ale to po ksenonie który ma pierwszeństwo w modach

najbardziej mnie cieszy mechaniczne ogarnięcie auta, po sprzęgle i dwumasie oraz wymianie egr-a właściwie wszystko jest zrobione i można jechać na program :)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

pakuj pompki i turbo od 2.0 TDI i potem na program ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote="Iceman"]najbardziej mnie cieszy mechaniczne ogarnięcie auta, po sprzęgle i dwumasie oraz wymianie egr-a właściwie wszystko jest zrobione i można jechać na program :)[/quote]

To trzeba było w ogóle zrezygnować z EGRa jak ma być program ;). Brak syfu w dolocie i ciut lepsza elastyczność na niskich obrotach, a jedyny minus to minimalnie dłuższe rozgrzewanie.
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

[quote="Borek"]To trzeba było w ogóle zrezygnować z EGRa jak ma być program . Brak syfu w dolocie i ciut lepsza elastyczność na niskich obrotach, a jedyny minus to minimalnie dłuższe rozgrzewanie.
[/quote]
polak mądry po szkodzie, nie pomyślałem o tym..
[quote="Adrian_Malbork"]pakuj pompki i turbo od 2.0 TDI i potem na program [/quote]
jak będzie mi mało po serii i programie to pomyślę ;-)

wracając do tematu, części w końcu doczekały się mechaniora i poszło

na pierwszy plan, egr, stary jak widać zasyfiony, po wymianie na nowy błąd sam zniknął po 20 km.

Obrazek
Obrazek

później dwumasa wraz z kompletnym sprzęgłem
Obrazek
a tu już po demontażu, jak widać po dacie siedział oryginał, tragedii jescze nie było, ale wkurzało mnie jego dzwonienie i lekkie pływanie na jałowym
Obrazek
Obrazek

do tego doszło kompletne czyszczenie dolotu, wymiana niektórych oringów i teraz wszystko gra i buczy :D

na dniach odwiedzam fabrykę mocy ;-) i miejmy nadzieję, że coś sensownego wypluje
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta inne niż polo”