[6n2] obniżenie tyłu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

[6n2] obniżenie tyłu

Post autor: Anonymous »

Chciałbym obniżyć tył polówki bo strasznie stoi wysoko jak by miało 4x4, pytanie czy obciąć 2 zwoje sprężyny czy lepiej kupić jakieś sportowe sprężyny ? Tylko żeby po zakupie sprężyn nie okazało się, że tył będzie niższy od przodu, chciałbym jedynie wyrównać tył z przodem. Macie jakiś pomysły ?
http://www.tinypic.pl/3m11lj7q1qfs
http://www.tinypic.pl/d9cfc6tpd2di
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 18:54 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

regulamin

pokaz zdjęcie auta jak to stoi, może ktoś coś robił i źle zmontował, albo podniósł bo dużo woził
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

doradzi ktoś ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ewidentnie ktoś celowo podniósł tył
albo wsadził złe sprężyny, np z golfa, albo coś podłożył w kielichach żeby wyżej stało
ja bym radził to rozmontować i sprawdzić czy nic tam nie ma (jakiś blok gumowy)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nic nie ma patrzyłem amortyzatory są takie wszystko na śruby pasuje idealnie ok jest, miałem pomysł żeby skrócić sprężyny ale nie wiem czy to będzie dobrze
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""zxcvbnm""]ale nie wiem czy to będzie dobrze[/quote]będzie dobrze jeśli kupisz seryjne amortyzatory i sprężyny, bo to co masz wsadzone wygląda na golfa II/III. odczytaj oznaczenia z amortyzatora to rozwikłamy zagadkę.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""krzyDOLAR""]będzie dobrze jeśli kupisz seryjne amortyzatory i sprężyny, bo to co masz wsadzone wygląda na golfa II/III. odczytaj oznaczenia z amortyzatora to rozwikłamy zagadkę.
[/quote]
Zanim doczytałem strone do konca tez o tym pomyślałem.
Chyba szybciej niż po numerach, sprawdzi sie na podstawie zdjęcia amorka z jakimś centymetrem.

Cięciu springów mówimy nie :butcher:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a przód na dobrej wysokości czy też nie bardzo ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

przód jest ok
porównaj sobie z moją serią https://picasaweb.google.com/lh/photo/1 ... directlink
opony 195/50r15
jak widać przód podobnie ale za to tył masz wyższy

będzie jak mówią koledzy czyli zły amortyzator (z golfa 3), albo coś jest włożone NAD sprężynę
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

lepiej jest kupić oryginalne amortyzatory czy sportowe ? znalazłem ogłoszenie za 120zł+kw są do sprzedania amorki WEITEC jak myślicie opłaca się ?
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Weitec pewnie bedzie miał skrócony skok. Jak chcesz mieć seryjną wysokość, to nie pchaj się w takie coś. Kup Jakiegoś Bilsteina, albo Sachs supertouring. Pasują do serii i bedzie w porządku. Do tego dołóż seryjne oryginalne sprężyny i po temacie.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""zxcvbnm""]lepiej jest kupić oryginalne amortyzatory czy sportowe ? [/quote]
a na co ci sportowy tył jak masz seryjny przód?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no tak trochę by to nie grało dobrze z tyłem sportowym, a jakieś sprężyny sportowe polecacie ? troszkę niżej bym go posadził ale bez przesady na stan dróg w Polsce
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja bym ci polecił sprężyny eibach pro kit, kilka osób na tym jeździ, a ja też mam je w planach
daje obniżenie 30mm, ale można je stosować na seryjne amortyzatory dzięki czemu nie jest aż tak twardo, a auto lepiej wygląda

ale temat o obniżaniu, sprężynach itd jest, a tu raczej sprawa jest zamknięta chyba że masz jeszcze pytania o to co może być powodem wysokiego tyłu
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”