[9n] silnik 1.2 12v problem z losowym wypadaniem zapłonu
: 23 lut 2014, 19:05
Witam.
Mam problem z VW polo 9n silnik 1.2 12v +gaz. Oto odczytane błędy z VAG'a:
Linki do błędów:
http://imageshack.com/a/img600/7605/2sfo.jpg
http://imageshack.com/a/img812/1182/fmyt.jpg
Nie są to błędy które powracają od razu po skasowaniu. Wygląda jakby silnik chodził w trybie awaryjnym nie wkręca się na obroty tylko do ok 2-3tys.
Niezależnie czy chodzi na benzynie czy na gazie.
Po wykręceniu świec czarne, jakby nie było spalane paliwo na wszystkich cylindrach to samo.
Wymienione wszystkie cewki.
Sprawdzona kompresja na na wszystkich cylindrach po 13.
Rozrząd sprawdzony i jest ok, był wymieniany z pół roku wcześniej.
Lambda wykręciła z z 1 obrót i stanęła dęba:/.
Wtryski całe mokre.
Silnik pochodzi z minutę i od razu katalizator robi się strasznie gorący. Z wydechu kapie nie spalone paliwo.
Odcięty gaz w celu sprawdzenie czy nie spalane jest paliwo z gazem.
Wyjęta przepustnica. Jak robi się adaptacje przepustnicy albo jak można sprawdzić stara????
EGR cały zawalony jak świece.
To chyba wszystko co było sprawdzone do tej pory. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?? Albo czy ktoś się spotkał z podobną awarią??
Mam problem z VW polo 9n silnik 1.2 12v +gaz. Oto odczytane błędy z VAG'a:
Linki do błędów:
http://imageshack.com/a/img600/7605/2sfo.jpg
http://imageshack.com/a/img812/1182/fmyt.jpg
Nie są to błędy które powracają od razu po skasowaniu. Wygląda jakby silnik chodził w trybie awaryjnym nie wkręca się na obroty tylko do ok 2-3tys.
Niezależnie czy chodzi na benzynie czy na gazie.
Po wykręceniu świec czarne, jakby nie było spalane paliwo na wszystkich cylindrach to samo.
Wymienione wszystkie cewki.
Sprawdzona kompresja na na wszystkich cylindrach po 13.
Rozrząd sprawdzony i jest ok, był wymieniany z pół roku wcześniej.
Lambda wykręciła z z 1 obrót i stanęła dęba:/.
Wtryski całe mokre.
Silnik pochodzi z minutę i od razu katalizator robi się strasznie gorący. Z wydechu kapie nie spalone paliwo.
Odcięty gaz w celu sprawdzenie czy nie spalane jest paliwo z gazem.
Wyjęta przepustnica. Jak robi się adaptacje przepustnicy albo jak można sprawdzić stara????
EGR cały zawalony jak świece.
To chyba wszystko co było sprawdzone do tej pory. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?? Albo czy ktoś się spotkał z podobną awarią??