Osiągi 1.4 60KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

.
...ADAM...
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 05 cze 2009, 22:51

Osiągi 1.4 60KM

Post autor: ...ADAM... »

Byłbym wdzięczny jeśli ktoś podałby mi osiągi seryjnej poli 60 km- czy dorówna takiej jak moja, bo dane producenta to jedno, a rzeczywistość, chodzi mi o prędkość maksymalną i przyspieszenie 0-100 i 60-100, bo nie mam gdzie sprawdzić póki co
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 7:47 przez ...ADAM..., łącznie zmieniany 1 raz.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Prosze

Obrazek
m
margona
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 10 lip 2009, 22:57

Post autor: margona »

Silnik 1.4 AEX. Przyspieszen nie znam, bo nigdy nie mierzylem, ale V-max u mnie to 160 przy 4200 obrotów i ani grosza wiecej. Dawniej gdy mialem filtr stozkowy na przepustnicy i tlumik koncowy REMUS auto bylo tępe do 3000 obr, powyzej sie rozkrecalo i szlo do 205 km/h. licznik byl za krotki a na 5 biegu ciagnal do czerwonego pola. trwalo to niemilosiernie dlugo, ale szlo:)
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

[quote=""Dziadek13""]Prosze

Obrazek[/quote]
dobre, tylko tu nie ma w tej tabelce takiego silnika jak kolega chciał :grin: 1.4 ma 44kW czyli 60KM

u mnie na 4 biegu do czerwonego pola na obrotowierzu mam niby fabryczne 160km/h a po wsadzeniu V biegu to ok 185 według licznika a na GPS-ie była różnica 5km/h
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Proszę bardzo:
Obrazek
.
...ADAM...
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 05 cze 2009, 22:51

Post autor: ...ADAM... »

[quote=""margona""]Silnik 1.4 AEX. Przyspieszen nie znam, bo nigdy nie mierzylem, ale V-max u mnie to 160 przy 4200 obrotów i ani grosza wiecej. Dawniej gdy mialem filtr stozkowy na przepustnicy i tlumik koncowy REMUS auto bylo tępe do 3000 obr, powyzej sie rozkrecalo i szlo do 205 km/h. licznik byl za krotki a na 5 biegu ciagnal do czerwonego pola. trwalo to niemilosiernie dlugo, ale szlo:)[/quote]
Dzięki bardzo:) Ale tłumik końcowy żeby w poli zmienić to trochę gimnastyki trzeba bo przynajmniej u mnie (i chyba w każdej innej serii)
końcówka wydechu jest za tylnym lewym kołem schowana, to jak to zrobić zżeby wychodziła w prawym dole zderzaka??? ciąć czy jak, bo może troche lepiej by oddychał, a jaki stożek miałeś???

-- Sob Lip 11, 2009 11:35 am --

[quote=""gti21""][quote=""Dziadek13""]Prosze

Obrazek[/quote]
dobre, tylko tu nie ma w tej tabelce takiego silnika jak kolega chciał :grin: 1.4 ma 44kW czyli 60KM

u mnie na 4 biegu do czerwonego pola na obrotowierzu mam niby fabryczne 160km/h a po wsadzeniu V biegu to ok 185 według licznika a na GPS-ie była różnica 5km/h[/quote]

Masz serię???? 185km/h to nieźle nie wyobrażam sobie że moje tyle poleci:)
Awatar użytkownika
misiek07
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 21 lis 2008, 12:35
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiek07 »

Moim seryjnym AEX zrobiłem 175km/h, więcej już nie chciał iść, chyba, że z górki :)
Obrazek
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

[quote=""...ADAM...""]Masz serię???? 185km/h to nieźle nie wyobrażam sobie że moje tyle poleci:)[/quote]
tak, to jest zwykła seria i mój wynik to nieodosobniony przypadek. Ale ponoć te na wielopunktowym wytrysku lepiej idą troche :cool2:
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

tak to prawda na wielopunkcie mają taką samą moc ale kilkanaście Nm momentu obrotowego więcej i może dlatego poleciał więcej, dużo też robi szerokość opony im szersza tym mniejsza prędkość maksymalna.
Ja przy butach 195 rozbujałem polę do 150 km/h i nic nie chciało więcej, może z wiatrem 155 poleci....
byłaby w pobliżu autostrada to bym spróbował ale na euro 2012 mają być także poczekam ...
:wizard: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
civic r18a2/407 1,6 HDi
.
...ADAM...
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 05 cze 2009, 22:51

Post autor: ...ADAM... »

[quote=""gti21""][quote=""...ADAM...""]Masz serię???? 185km/h to nieźle nie wyobrażam sobie że moje tyle poleci:)[/quote]
tak, to jest zwykła seria i mój wynik to nieodosobniony przypadek. Ale ponoć te na wielopunktowym wytrysku lepiej idą troche :cool2:[/quote]
Znaczy się Ty masz APQ, ja też czyli moje też ma szanse na 185 kilo:)

RAT- poczekasz tak do euro 2212 jeśli chcesz w Polsce autostradę z prawdziweego znaczenia:) to będę musiał jakieś węższe oponki kupić bo mam 195, planuje fele też na 195, więc kupię jeszcze stalówki jakieś wąskie do bicia rekordów prędkości:D
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

[quote=""...ADAM...""]Znaczy się Ty masz APQ, ja też czyli moje też ma szanse na 185 kilo:)[/quote]

tak , tylko że tak jak napisał rat4 że dużo zależy od opon ja mam seryjne 13" 175/65 R13 a na zimówkach 155/70 r 13 to idzie lepiej ale nie mówie jak wchodzi wtedy w zakręty bo to jest porażka, bo na 175/65 auto prowadzi sie dużo lepiej
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja też mam APQ i kiedyś rozbujałem go na A2 do 160, z tym, że miałem jeszcze 2 osoby na pokładzie i zapas obrotów jeszcze był.... Te 160 wykręciłem przy niecałych 5 000 rpm na 5 biegu. Sądzę, że w pojedynkę i do czerwonego pola to pewnie by te 175 do 180 poleciał..... Buty też mam seryjne - 175/65/13.
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

Panowie teraz moje 3 grosze. Jako, ze osiągi mojej Polówki są mi bardzo dobrze znane bo kiedys mnie to dziwiło, ze Polówka ma 14.9s do 100 km/h wg książki, dlatego postanowilem wszystko sprawdzić. Opisze w miare skracając.

Najpierw był test porównawczy czyli obok stała Corsa B 1.4 (lżejsza od Polo, która też smigałem i juz na czuja była wolniejsza), ktora w książce była o 0.1s wolniejsza wiec niby nic. No i moje zdziwnienie było niemałe na kazdym biegu Polacz ciągnął dużo lepiej. Kolejny test byl z Golfem IV 1.8 20V fela 17", jedziemy obok siebie na 2 biegu, stała predkosc i na "czy czte i ry" :P but do konca i znow zdziwienie :o . Poźniej start z miejsca i na 2 starty 1:1. Myśle sobie ze te 14.9 to bójda producenta i wziąlem sie za mierzenie, ale nie stoperem (delikatne przekłamania), a ze troche dokładny jestem to takie cos mnie nie satysfakcjonowało. Wiec aparat na kierownice i krecimy film i analiza. Oto wyniki:

1bieg - 40 km/h 2.46s
2bieg - 80 km/h 7.93s
3bieg - 100 km/h 11.93s
3bieg - 120 km/h 17.06s

Test prowadzony w pobliskim lesie w niezbyt wysokiej temp. warunki były idealne.
Vmax do konca nie sprawdzałem 165km/h było :grin: mysle, ze 175km/h gora 180km/h.
1.4 AEX
155/70r13 - wiem wiem "zmien te rowerówki" a ja na to, ze za zadne skarby :] auto jest takie jak z fabryki wyjechało i takie pozostanie.

Przedwczoraj skonczyłem wymiane wszystkich filtrów, oleju, świec. Mowie do mamy wejdz no do srodka i wduś pedał gazu do konca, a ja kukne sobie na przepustnice, ... a ona sie kurde do konca nie otwiera... skrócilem "kołek" pod pedałem gazu (bo wkrecic wiecej go juz nie szło) i pojechalem na jazde próbną i ... moje zdziwienie nie miało konca :o. Musze znów zrobic pomiar :D
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Polaczów :D
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

[quote=""TranceMorpher""]skrócilem "kołek" pod pedałem gazu (bo wkrecic wiecej go juz nie szło) i pojechalem na jazde próbną i ... moje zdziwienie nie miało konca . Musze znów zrobic pomiar[/quote]

takie bajki to w przedszkolu, to co zrobiłem to spowoduje że kiedyś jak mu porządnie depniesz to sie urwie linka od gazu i tyle. W przepustnicy jest liniczek krokowy który jest odpowiedzialny za otwieranie przepustnicy i te twoje modyfikacje nic nie pomogą, tylko zaszkodzą.

A co do opon to 155/70 r13 to seryjne tak samo jak 175/65 r 13 a różnica jest duża.

A odnośnie twoich pomiarów to coś mi sie nie chce wierzyć, Corse może i objechałeś ale Golf IV 1.8 20V no to sorry, kierowca w tym golfie był delikatnie mówiąc marny. Golf jest niewiele cięższy od polo a ma ponad 2x więcej koni.
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

1.8 20V ma 125 KM... troche mi sie nie chce wierzyc...

nie pomoze koni kupa jak kierowca ..pa
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”