Panowie teraz moje 3 grosze. Jako, ze osiągi mojej Polówki są mi bardzo dobrze znane bo kiedys mnie to dziwiło, ze Polówka ma 14.9s do 100 km/h wg książki, dlatego postanowilem wszystko sprawdzić. Opisze w miare skracając.
Najpierw był test porównawczy czyli obok stała Corsa B 1.4 (lżejsza od Polo, która też smigałem i juz na czuja była wolniejsza), ktora w książce była o 0.1s wolniejsza wiec niby nic. No i moje zdziwnienie było niemałe na kazdym biegu Polacz ciągnął dużo lepiej. Kolejny test byl z Golfem IV 1.8 20V fela 17", jedziemy obok siebie na 2 biegu, stała predkosc i na "czy czte i ry"

but do konca i znow zdziwienie

. Poźniej start z miejsca i na 2 starty 1:1. Myśle sobie ze te 14.9 to bójda producenta i wziąlem sie za mierzenie, ale nie stoperem (delikatne przekłamania), a ze troche dokładny jestem to takie cos mnie nie satysfakcjonowało. Wiec aparat na kierownice i krecimy film i analiza. Oto wyniki:
1bieg - 40 km/h 2.46s
2bieg - 80 km/h 7.93s
3bieg - 100 km/h 11.93s
3bieg - 120 km/h 17.06s
Test prowadzony w pobliskim lesie w niezbyt wysokiej temp. warunki były idealne.
Vmax do konca nie sprawdzałem 165km/h było

mysle, ze 175km/h gora 180km/h.
1.4 AEX
155/70r13 - wiem wiem "zmien te rowerówki" a ja na to, ze za zadne skarby :] auto jest takie jak z fabryki wyjechało i takie pozostanie.
Przedwczoraj skonczyłem wymiane wszystkich filtrów, oleju, świec. Mowie do mamy wejdz no do srodka i wduś pedał gazu do konca, a ja kukne sobie na przepustnice, ... a ona sie kurde do konca nie otwiera... skrócilem "kołek" pod pedałem gazu (bo wkrecic wiecej go juz nie szło) i pojechalem na jazde próbną i ... moje zdziwienie nie miało konca

. Musze znów zrobic pomiar

Pozdrawiam wszystkich użytkowników Polaczów
