Dropped Polo 6n2 1.4TDi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Dropped Polo 6n2 1.4TDi

Post autor: Anonymous »

Po kilku latach używania 86c, następnie 86c2f przyszedł czas na zmianę auta na coś o wiele wygodniejszego.
Zakup planowałem dopiero na lato/jesień 2014 ale pojawił się niezły egzemplarz więc pojechałem obejrzałem i kupiłem.
Auto kupione od Starszego Pana (za pośrednictwem jego córki) który w wyniku choroby stracił nogę i niestety musiał auto sprzedać.
Teraz może więcej o aucie.

Auto to 3 drzwiowe Polo 6n2 z 2000r z bardzo wdzięcznym silniczkiem 1.4TDi w kolorze SatinSilver (LB7Z). Jako że były bardzo mało używany przebieg to tylko 136tys km. Przebieg wydaje sie realny po zużyciu, a raczej jego braku, wnętrza, a widziałem takie po 240tys w fatalnym stanie.
Z wyposażenia:
- klimatyzacja
- centralny zamek
- el. szyby z pakietem komfort (domykanie po zamknięciu auta)
- el. lusterka
- el. szyber dach (również funkcja komfort)
- skórzana kierownica
- halogeny przednie
Auto zakupiłem na stalowych 14 z oponami wielosezonowymi 185/55 więc na wiosnę będzie trzeba kupić letnie koła.

Z wad:
- pare rys i wgniotek parkingowych ale nie ma co się spodziewać cudów po 13 latach
- odpryski od kamieni nad przednia szybą, progach i nadkolach
- regulacja lusterek do wymiany - ułamana gałka - NAPRAWIONE

Plany:
- zmiana opon na 175/50r15
- decat + wirus

Zaraz po zakupie:
Obrazek Obrazek

Zima 2013/2014
Obrazek
Wnętrze:
Obrazek

Wiosna/Lato 2014
BBS RA515 Interlagos z Polo ColourConcept w rozmiarze 15x6" et43 + opony Toyo Proxes 195/50r15
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lato/Jesień 2014
Miało być seryjnie i wysoko no ale zapewne jak sami wiecie ta choroba powraca...
Weitec TX+
Obrazek
Trzy dni później już montowałem (negatyw z przodu ustawiony na maxa - na zbieżności wyszło że jest 3.5*)
Obrazek
Obrazek

Wiosna 2015
Obrazek
15x8" et20; dystanse 5mm przód; negatyw przód 3.5*; negatyw tył 2*; Nankang NS-2 185/45r15

Lipiec 2015
Obrazek Obrazek
15x6/7 et35/23; Nankang NS-2 185/45r15



Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, 18:45 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

Czekamy na pierwsze foty ;)
1.4 TDI fajny motorek ;)
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Gratuluję:-)
Awatar użytkownika
Fireman94
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 16 cze 2013, 0:46
Lokalizacja: RLA

Post autor: Fireman94 »

Fajnie fanie :) 1.4 TDi to moc i potęga i huk xD

Jak ogarniasz te odpryski nad szybą ? bo ja też mam a nie wiem jak to ugryźć :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zobaczę wiosną jak to wygląda i albo zrobię same zaprawki punktowe albo kupie lakier i przeszlifuje pasek ok 1cm i wtedy przemaluje całość

gdzie będzie kod lakieru? chyba że ktoś zna na pamięć kod srebrnej perły (ten co sie tak mieni na niebiesko)?
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

[quote=""Marcin86c""]gdzie będzie kod lakieru? chyba że ktoś zna na pamięć kod srebrnej perły (ten co sie tak mieni na niebiesko)?[/quote]
LA5M - Mercato Blue Metallic ?? sam kod powinien być na wlepie w bagażniku jak podniesiesz osłonę dostając się do koła zapasowego. W zaprawki itd bym się nie bawił tylko dał zrobić to porządnie, bo w końcu 6N2 to ocynk i po co uszkadzać powłokę zresztą metalic nie jest wdzięczny do zaprawkowania szprejowania wiem co staruszek narobił takimi naprawami u siebie w golfie :doh: Samo auto ciekawy egzemplarz i najs, że udało się wyrwać taką okazję. Oby tylko turbina nie była zakatowana, bo dziadek latał krótkie odcinki i nie chłodził jej, ale nie ma co krakać ;) Wpadaj w piątek na spota to obczai się nowy nabytek na żywca i porobi foty do tematu :grin:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wiem ze metalic trudno zrobić samemu, ale są jeszcze inne wydatki jak koła i opony ale o konsultacji z blacharzem tez myśłałem tylko nie wiem gdzie w 3Mieście jest jakiś ogarnięty
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

[quote=""Marcin86c""]wiem ze metalic trudno zrobić samemu, ale są jeszcze inne wydatki jak koła i opony ale o konsultacji z blacharzem tez myśłałem tylko nie wiem gdzie w 3Mieście jest jakiś ogarnięty[/quote]
Nie no to wiadomo że nie od razu Warszawę po wojnie odbudowano ;) spokojnie małymi krokami do przodu. Gdzie w trójmieście to nie wiem, ale widziałem ostatnio jak kolega całą swoją omegę lakierował i w Łęgowie jest koleś co dobrze takie rzeczy robi. Zresztą obadaj sobie sam zdjęcie zrobione w momencie jak odbierał auto:
Obrazek
Jedyne co to jeszcze nie miał do końca zderzaka spasowanego, bo był brany z innego modelu i po tamtej stronie gdzie odstaje miał kolizję i ciężko było spasować. Jak nie tam to gadaj z Bishopem ma jakiegoś lakiernika, którego efekty pracy możesz zobaczyć w temacie Kostkowej 6N ;)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

pomyśle wiosną nad tym :scratch:
już pewne jest ze gleby nie będzie i zastanawiam się jakie by koło w 15 założyć i oponą 195/45 albo 195/50 :niewiem:
fajnie by było wyrwać bbs-a z gti
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

bbs jest na forum do sprzedania :)
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""Marcin86c""]pomyśle wiosną nad tym :scratch:
już pewne jest ze gleby nie będzie i zastanawiam się jakie by koło w 15 założyć i oponą 195/45 albo 195/50 :niewiem:
fajnie by było wyrwać bbs-a z gti[/quote]

195/45 lepiej wygląda bo jak założysz 195/50 to jest balon:-/ ale za to bardziej komfortowo.
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

Bede miał na sprzedaż swoje BBS RS 772 z Polo GTI, jak byś był zainteresowany to pisz na PW ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

to dopiero wiosną, ale dzięki za info :)

przszła dziś paczka z panelem regulacji lusterek, zamontowałem i są sprawne
Awatar użytkownika
stalker5
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 252
Rejestracja: 15 gru 2012, 13:21
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec

Post autor: stalker5 »

Jak chcesz 15 wrzucić to pomyślałbym na twoim miejscu o obniżeniu 30/40 mm :) gratuluje zakupu
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

też o tym myślałem, albo o sprężynach z gti, ale wszystko z czasem

chodź zastanawiam sie wciąż czy nie zostać przy stalowej 14 i 185/55 i kołpaku VW, przynajmniej na pierwszy sezon żeby ogarnąć blachy

PS. auto już na Gdyńskich blachach
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”