Zakup planowałem dopiero na lato/jesień 2014 ale pojawił się niezły egzemplarz więc pojechałem obejrzałem i kupiłem.
Auto kupione od Starszego Pana (za pośrednictwem jego córki) który w wyniku choroby stracił nogę i niestety musiał auto sprzedać.
Teraz może więcej o aucie.
Auto to 3 drzwiowe Polo 6n2 z 2000r z bardzo wdzięcznym silniczkiem 1.4TDi w kolorze SatinSilver (LB7Z). Jako że były bardzo mało używany przebieg to tylko 136tys km. Przebieg wydaje sie realny po zużyciu, a raczej jego braku, wnętrza, a widziałem takie po 240tys w fatalnym stanie.
Z wyposażenia:
- klimatyzacja
- centralny zamek
- el. szyby z pakietem komfort (domykanie po zamknięciu auta)
- el. lusterka
- el. szyber dach (również funkcja komfort)
- skórzana kierownica
- halogeny przednie
Auto zakupiłem na stalowych 14 z oponami wielosezonowymi 185/55 więc na wiosnę będzie trzeba kupić letnie koła.
Z wad:
- pare rys i wgniotek parkingowych ale nie ma co się spodziewać cudów po 13 latach
- odpryski od kamieni nad przednia szybą, progach i nadkolach
- regulacja lusterek do wymiany - ułamana gałka - NAPRAWIONE
Plany:
- zmiana opon na 175/50r15
- decat + wirus
Zaraz po zakupie:


Zima 2013/2014

Wnętrze:

Wiosna/Lato 2014
BBS RA515 Interlagos z Polo ColourConcept w rozmiarze 15x6" et43 + opony Toyo Proxes 195/50r15



Lato/Jesień 2014
Miało być seryjnie i wysoko no ale zapewne jak sami wiecie ta choroba powraca...
Weitec TX+

Trzy dni później już montowałem (negatyw z przodu ustawiony na maxa - na zbieżności wyszło że jest 3.5*)


Wiosna 2015

15x8" et20; dystanse 5mm przód; negatyw przód 3.5*; negatyw tył 2*; Nankang NS-2 185/45r15
Lipiec 2015


15x6/7 et35/23; Nankang NS-2 185/45r15