właśnie próbowałem tak zrobić wykręciłem te 2 śruby i jeszcze znalazłem 1 na dolę ale dalej nie chce wyjść gdyż blokuje to jakiś ,,kabel" ,,wtyczka" metalowa i nie wiem jak ją odkręcić wyciągnąć .
[quote=""dan_199""]czy ten kabel to nie czasem sonda lambda ?[/quote]
w tych rejonach powinna się znajdować sonda, ale raczej nie powinna przeszkadzać przy wyjęciu tej osłony. Jutro zobaczę u mnie jak to wygląda. Osłony w 1.4 16V i 1.6 16V powinny być chyba takie same :niewiem:
Podłączę się pod temat. Dziś wymieniłem osłonę kolektora w 1.4 8V na nową, bo diagnosta stwierdził, że dolna jej część już przegniła i trochę wisi luzem na dwóch śrubach. Niestety po zdemontowaniu starej stwierdziłem, że chociaż w osłonie jest przewidziany otwór na dolną śrubę to od strony kolektora nie ma jej do czego przymocować, więc wisi i tak tylko na dwóch górnych śrubach. Czy to tak rzeczywiście ma wyglądać? Zdaje się, że ta sama osłona (mowa tu o 030 253 041L) jest przewidziana do kilku silników w niektórych osłonę montuje się na 3 a w innych na 2 śruby...