Stanley. - Polo 86c Coupe GT '86

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Stanley.
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 06 lip 2013, 14:02
Lokalizacja: Krosno

Stanley. - Polo 86c Coupe GT '86

Post autor: Stanley. »

Polo 86c Coupe GT
Rocznik 1986
Silnik MH , 1.3 Kat
Całe 55KM , ale w brew pozorom nawet przyzwoicie się odpycha
Koła w tej chwili to RSL Mohag MOTORSPORT 7x13 et 26

Kupiony jako totalna seria z przebiegiem niespełna 60 tysięcy , od głuchoniemego pana , który przez ostatnie półtora roku posiadania w ogóle go nie użytkował i niestety trzymał pod chmurką.

Poniżej zdjęcia jeszcze przed zakupem u poprzedniego właściciela:
ObrazekObrazek
Po zakupie zrobione hamulce z przodu. Tarcze Brembo klocki Bosch , układ zalany płynem Ferodo 4.1
Zmieniony kompletny rozrząd z pompą Ruville i paskiem Contitech i oczywiście nowy płyn chłodniczy. Został także wlany świeży olej 10W40 Mobil , oczywiście z filtrem. Niestety po miesiącu okazało się , że puszcza UPG i polo pochłania i mi płyn w zastraszającym tempie. Więc trzeba było się za to zabrać. Po zdjęciu pokrywy zaworów moim oczom ukazał się taki widok :
Obrazek
Nie polecam oszczędzać na uszczelce i radzę kupić od razu coś firmowego , ja postawiłem na Elringa i jestem zadowolony.
Powierzchnie bloku wyrównałem własnoręcznie , a głowicę odwiozłem do profesjonalistów :grin: Zrobiona została płaszczyzna , przefrezowane gniazda zaworów , same zawory dotarte zostały do gniazd na nowo , wymienione wszystkie uszczelniacze zaworowe na nowe corteco.
Obrazek
Głowica po odebraniu z obróbki:
ObrazekObrazek

Wszytko zostało poskładane w całość , zalane nowym płynem chłodniczym i teraz śmiga aż miło.
ObrazekObrazek
Teraz czeka mnie regeneracja gaźnika :-(
I przed samą zimą znów wymiana oleju.


Tak auto prezentuje się na chwilę obecną :
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Co do planów na przyszły sezon to głownie zabawa z zawieszeniem i hamulcami.
Konkretnie chodzi mi po głowie gwint i tarcze na tył :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

bardzo ładny egzemplarz :-)

pomyśl nad dystansem 10-20mm z tyłu i kitem 60/40
Awatar użytkownika
Damian2f
Początkujący
Początkujący
Posty: 172
Rejestracja: 16 paź 2013, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Damian2f »

o Panieee piękna śmigałka !! dbaj, całuj, jeździj. Naprawdę ładnie wygląda :good: :good:
S
Stanley.
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 06 lip 2013, 14:02
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Stanley. »

Co do kitu 60/40 to raczej sobie odpuszczę i będę się starał wyczarować jakiś gwint :)

Dystanse miały być , nawet materiał na nie gdzieś leży. Chwilowo sobie dałem z nimi spokój z tego względu , że planowałem na przyszły sezon zmianę koła na 15 cali , tylko nie jestem pewien czy będzie to dobrze wyglądać :niewiem:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jak gwint to jeszcze lepiej :)
c
chemik1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2013, 16:18
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek

Post autor: chemik1 »

Ładna,podoba mi się,i od razu porządną robote wykonałeś,też jak kupiłem wymieniułem upg na erling i narazie spox.pozdro
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Polo na wypasie , wygląda naprawdę ładnie ,

koło - albo tył szerszy w 13" albo max 14" X7" i 8"

wnętrze też zadbane

skupiaj się od razu na gwincie , przód home made , a tył z golfa podpasi
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

golfa mk1 oczywiście, jeszcze od polo 6n/6n2
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Marcin86c


z golfa mk II też .. bo mam , no chyba że inna buda ..
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

z tego co wiem od bRq to z golfa II nie da się nisko skrecić w 86c2f czyli w 86c też bo to ta sama buda, może 86 ma troszkę inaczej
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Bardzo ładne polo. Środek malina. Czekam na realizację planów :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”