Rocznik 1986
Silnik MH , 1.3 Kat
Całe 55KM , ale w brew pozorom nawet przyzwoicie się odpycha
Koła w tej chwili to RSL Mohag MOTORSPORT 7x13 et 26
Kupiony jako totalna seria z przebiegiem niespełna 60 tysięcy , od głuchoniemego pana , który przez ostatnie półtora roku posiadania w ogóle go nie użytkował i niestety trzymał pod chmurką.
Poniżej zdjęcia jeszcze przed zakupem u poprzedniego właściciela:


Po zakupie zrobione hamulce z przodu. Tarcze Brembo klocki Bosch , układ zalany płynem Ferodo 4.1
Zmieniony kompletny rozrząd z pompą Ruville i paskiem Contitech i oczywiście nowy płyn chłodniczy. Został także wlany świeży olej 10W40 Mobil , oczywiście z filtrem. Niestety po miesiącu okazało się , że puszcza UPG i polo pochłania i mi płyn w zastraszającym tempie. Więc trzeba było się za to zabrać. Po zdjęciu pokrywy zaworów moim oczom ukazał się taki widok :

Nie polecam oszczędzać na uszczelce i radzę kupić od razu coś firmowego , ja postawiłem na Elringa i jestem zadowolony.
Powierzchnie bloku wyrównałem własnoręcznie , a głowicę odwiozłem do profesjonalistów


Głowica po odebraniu z obróbki:


Wszytko zostało poskładane w całość , zalane nowym płynem chłodniczym i teraz śmiga aż miło.


Teraz czeka mnie regeneracja gaźnika :-(
I przed samą zimą znów wymiana oleju.
Tak auto prezentuje się na chwilę obecną :










Co do planów na przyszły sezon to głownie zabawa z zawieszeniem i hamulcami.
Konkretnie chodzi mi po głowie gwint i tarcze na tył
